Timrå IK - Luleå 2007-01-13
« Föregående · 815423 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Luleå 2007-01-13
jahopp, idag blev det stryk. Trist. Kanske inte helt oväntat, men känns surt att ge bort poäng åt Luleå.
Målskyttet är mer som vanligt igen
Målskyttet är mer som vanligt igen
Sv: Timrå IK - Luleå 2007-01-13
Batman: hur stabilt som helst när Timrå inte kan göra mål på sina chanser
Sv: Timrå IK - Luleå 2007-01-13
#12 får gå in och styra upp verksamheten, jag förväntar mig det med det snaraste
Sv: Timrå IK - Luleå 2007-01-13
RocknRolf2: Det kan man väl visst det! Ett slumpmål till 1-2. Mika Niskanen igen. Nu kan det kanske bli lite nerv i matchen iaf.
Jobba!
Jobba!
Sv: Timrå IK - Luleå 2007-01-13
RocknRolf2: Hur kan du säga att det blev stryk när mer än en period är kvar? Pessimistnisse!
Sv: Timrå IK - Luleå 2007-01-13
John K: Det är inget nytt, vi har ett gäng skador, sen månader tillbaka, ligger ändå fyra.....fy fan vad vi är dåliga....avgå Kenta, Nubben..hela j-la laget.... IRONI.
Sv: Timrå IK - Luleå 2007-01-13
Timrå - Luleå 1 - 2
(0-0,1-2,x-x)
Första (slut)
Andra (slut) 0-1 (0.26) Martin
Chabada (Hynning/Pukka), 0-2 (14.06)
Jan Sandström, 1-2 (16.59 5/4) Mika
Nskanen (Ryno)
Skott: 17-19 (8-8,9-11,
Utv: Tik: 3x2 LHF: 5x2
Domare: Thomas Andersson
Publik:
Här är verkligheten just nu, sätt igång och JOBBA, JOBBBA, JOBBA!!!!!
(0-0,1-2,x-x)
Första (slut)
Andra (slut) 0-1 (0.26) Martin
Chabada (Hynning/Pukka), 0-2 (14.06)
Jan Sandström, 1-2 (16.59 5/4) Mika
Nskanen (Ryno)
Skott: 17-19 (8-8,9-11,
Utv: Tik: 3x2 LHF: 5x2
Domare: Thomas Andersson
Publik:
Här är verkligheten just nu, sätt igång och JOBBA, JOBBBA, JOBBA!!!!!
Sv: Timrå IK - Luleå 2007-01-13
Också nästa utvisning på Timrå. Inte oväntat.
jag står fast vid att effektiviteten, bristen på den, sänker oss i afton
jag står fast vid att effektiviteten, bristen på den, sänker oss i afton
Sv: Timrå IK - Luleå 2007-01-13
Låt oss vinna denna match så man kan vara säker på att vändningen har kommit.
MIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKOOOOOOOOO LAAAAAAAAAAAIIIINEEEEEEEEEEE
MIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKOOOOOOOOO LAAAAAAAAAAAIIIINEEEEEEEEEEE
Sv: Timrå IK - Luleå 2007-01-13
dr-nix: Det blir så bra, så bra. Vilka gulliga killar det är i laget.
Sv: Timrå IK - Luleå 2007-01-13
dr-nix: Idag är det sådan match som man skulle kunna nöja sig med 1 poäng.
Sv: Timrå IK - Luleå 2007-01-13
RocknRolf2: Laine är skön. Inte bra på någonting egentligen, men när han får en chans sitter den allt som oftast.
Håll emot nu. En pinne ser jag som en seger.
Håll emot nu. En pinne ser jag som en seger.
Sv: Timrå IK - Luleå 2007-01-13
RocknRolf2: satt och filade på detta inlägg ...åså vart det 2-2 !!!
skickar in det ÄNDÅ: NU har jag nu räknat ut att 5-3 linen tillsammans tjänar 875 000:- per månad enligt taxeringskalender 2006. Hade vi haft en som istället tjänat 1 950 000 då hade vi satt pucken. AGERA eller avgå Nubben. GO lördag kväll på er alla Timrå HSnackare. Kul med hockey, kul med HS.
Vi tillsammans är som en jäkla skön palett. Frukta inte, vi tar oss till slutspel och sedan.... Furukram PS hur mycket har Laine i månaden RR2 ??
skickar in det ÄNDÅ: NU har jag nu räknat ut att 5-3 linen tillsammans tjänar 875 000:- per månad enligt taxeringskalender 2006. Hade vi haft en som istället tjänat 1 950 000 då hade vi satt pucken. AGERA eller avgå Nubben. GO lördag kväll på er alla Timrå HSnackare. Kul med hockey, kul med HS.
Vi tillsammans är som en jäkla skön palett. Frukta inte, vi tar oss till slutspel och sedan.... Furukram PS hur mycket har Laine i månaden RR2 ??
« Föregående · 815423 · Nästa »