Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
« Föregående · 2668973 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Jåkkinen: Ett dåligt försvarsspel i kombination med ett uddlöst PP. Då är det svårt att vinna matcher.
+ 1
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
doubleT:
Han var i alla fall nöjd med lagets inställning idag. Vi hade marginalerna emot oss bara. Lite som vanligt.
Han var i alla fall nöjd med lagets inställning idag. Vi hade marginalerna emot oss bara. Lite som vanligt.
+ 3
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Bee: Lundin fick komma in och prova på 6-5 också, domaren räddade oss den gången. Att det ska vara så svårt att endast sätta in spelare som kan göra mål, låt 3:e och 4:e line spelarna sitta kvar på bänken. Knappt så Hanzl borde vara inne vi behöver inte fler avslut i magen.
+ 2
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Bee: Jag förstår inte hur Ante tänker någon match överhuvudtaget.
+ 8
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Jåkkinen: Smart av Luleå att sätta in ligans fetaste målvakt. Haha. Allt går i magen på den jäveln. Vi borde kanske skaffa oss ett försvar också. Kan vara något att tänka på inför slutspelet.
+ 2
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
The great one: Så orättvis seger för Luleå
Men baseras helt på vår oförmåga att göra mål och vårt slarv bakåt och dåliga försvarsspel. Lär bli Rögle i playin och vi åker ut...
Luleå lär gå om oss och vi blir 8a.
Over and out
Men baseras helt på vår oförmåga att göra mål och vårt slarv bakåt och dåliga försvarsspel. Lär bli Rögle i playin och vi åker ut...
Luleå lär gå om oss och vi blir 8a.
Over and out
+ 1
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Jag fattar faktiskt inte hur Ante tänker idag. 6-5, all-in för att ha en chans till top 6, och han sätter in... Mieho, Pääjärvi, Hanzl och Dahlen?
+ 7
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Jåkkinen: Modo såklart, den ultimata förnedringen är nära. Jag har sett det i stjärnorna
+ 1
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Lika usla i 6 mot 5 som i 5 mot 4. Ännu sämre förresten. Så jävla less…
+ 1
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
The great one: Så länge vi inte sätter in Lundin är jag nöjd...
+ 3
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
JonteD: Så orättvis seger för Luleå
Men baseras helt på vår oförmåga att göra mål och vårt slarv bakåt och dåliga försvarsspel. Lär bli Rögle i playin och vi åker ut...
Men baseras helt på vår oförmåga att göra mål och vårt slarv bakåt och dåliga försvarsspel. Lär bli Rögle i playin och vi åker ut...
+ 1
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
erathoo: Kan pucken EN gång studsa ut på någon annan än en Luleåback? Pissluleå.
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Så tragiskt...
Rögle vinner åt oss.
Vi dominerar, men gör inte mål.
Åttondel istället för top 6 spikat.
Rögle vinner åt oss.
Vi dominerar, men gör inte mål.
Åttondel istället för top 6 spikat.
+ 1
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
DJ Hemp: Det var rätt läge att ta målvakten, vi behövde vänta tills det var fel läge.
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Andersson:
Kunde ju ha testat 6 mot 4 redan nu 😉
Testades tydligen också, men JJ kom tillbaka.
Time out.
Noll poäng för LHC.
Kunde ju ha testat 6 mot 4 redan nu 😉
Testades tydligen också, men JJ kom tillbaka.
Time out.
Noll poäng för LHC.
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
bar mofftak: Jo, man saknar en skytt typ Pavel Brendl / Mikko Lehtonen om ni minns dom..?
+ 2
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Olli Hahl: Ett normalt BP/PP är egentligen allt vi hade behövt för att varit där uppe i topp 4.
+ 4
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Kulltorp: Jag kan konstatera att ett lag som ligger slutar på en sjunde plats när de ligger på en sjunde plats i löneligan och haft en overklig otur med skador på backsidan inte är ett fiasko. När de i allra högsta grad varit med i racet om top 6 fram till sista omgången dessutom.
+ 1
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
neutral: Dahlen har spelat sämre efter målet. Han kan inte slå ett pass just nu.
+ 2
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Olli Hahl: Dahlen har gjort ett mål idag. Man tackar o bockar. Men sedan då!!!!!!!Nä nu loggar man ut
+ 1
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Zäta75: Hoppas den grisen bosätter sig i Luleå efter karriären och att karriären avslutas där.
+ 2
« Föregående · 2668973 · Nästa »