1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614763 inlägg · 6214 ämnen

Timrå IK - Malmö IF 2013-10-19


Sv: Timrå IK - Malmö IF 2013-10-19
mikenomad: Det VAR en solklar straff som vi inte blev tilldömda igår, det erkänner t.o.m domaren efter matchen. 

Sv: Timrå IK - Malmö IF 2013-10-19
Dream Team: Förjävligt, varken mer eller mindre....

Sv: Timrå IK - Malmö IF 2013-10-19
Dream Team: Samtidigt ska han ha heder för att inte försöka att bortförklara det. Han erkänner frankt att det skedde ett misstag och att det var en solklar straff. Att han lägger stor del av skulden på tredomarsystemet är väl för att det faktiskt är boven här. De domare som är på isen vid situationen har ingen möjlighet att uppfatta detta.

Sv: Timrå IK - Malmö IF 2013-10-19
mikenomad: Hela ståplatsläktaren såg vad som hände, men det spelade ju ingen roll. Det vore såklart önskvärt med fyradomarssystem även i HA.

Sv: Timrå IK - Malmö IF 2013-10-19

Dream Team:

Borde väl bara gå att ringa på det då ?


Sv: Timrå IK - Malmö IF 2013-10-19
Dream Team: Nå, det där är bara att släppa nu. Serien är lång och vad man kan konstatera är att med tanke på hur alla slår alla mer eller mindre så hinner en jävla massa hända innan det här är klart. Vi knackar, SSK och Rögle likaså. Löven singlar mot botten...samtidigt hakar Asplöven på toppen, VIK vacklar och KHK öser på. Allt detta kan svänga. Malmö lär dock lätt vara topp 3 när det är klart. Även KHK tror jag...sen är det öppnare.

Får vi ihop prylarna aldrig så lite till kan vi mkt väl hugga på topp 7. Det läskiga är att det lika gärna kan sluta i andra änden. Så lynnig och svårbedömd är serien och även vi som lag. Det enda jag törs slå fast är att vi inte kommer ha med den absoluta toppen att göra.

Sv: Timrå IK - Malmö IF 2013-10-19
mikenomad: Björklöven har i alla fall Hockeyallsvenskans bästa manskör på läktaren. Deras nya alster "Det är faan inte vi som är Björklöven" och "Vi är snart tillbaka" säljer som smör här i Umeå just nu. 

« · 1594453
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.