Timrå IK - Modo 2008-01-05
« Föregående · 961183 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
actionleif: Men han måste täta stolpen bättre, hans stora svaghet verkar det som...men men.
Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
Bra av Rådbjer att plocka fel gubbe i den situationen. Inte för att jag tror att någon annan domare hade sett det där heller.
Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
Oj vad snyggt.....tyvärr!!! Nu får fan våra jävla stjärnor ta tag i detta TENKRAT speciellt, annars kan han dra....
Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
RocknRolf2: Relax. Jävligt bra matchinledning. Tavla Backe, sen ett snyggt PP-mål. Annars är det ju Timrå som för tillställningen. Fortsatt jobb så kan det gå vägen.
Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
Bragd-Birger: "Annars" ja... Men trycker man in en puck nu innan paus så kanske.
Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
Där kom det! Pass Backlund, ja, då har han en assist för båda lagen idag
Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
Har aldrig fattat att försöka dra målvakten vid friläge...skjut för helvete mer alá ANTON...
Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
Skulle kännas än bättre om de han kvittera också dårå.
Fan att släppa in ett rdan i åttonde sekunden i ett länsderby.
Nu vet jag inte hur det gick till men någon eller några lär få plocka puckar resten av säsongen.
Fan att släppa in ett rdan i åttonde sekunden i ett länsderby.
Nu vet jag inte hur det gick till men någon eller några lär få plocka puckar resten av säsongen.
Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
Det här ska inte vara omöjligt på något sätt. Modo har väl varit ur egen zon ungefär 4 gånger och haft 2 skott på mål under hela perioden.
Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
Robban: Hade varit jävligt mycket värre om det varit 1-2 och 4-13 i skott. Timrå dominerar ju sista femton totalt. Snudd på utklassning.
Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
"Men det måste ju vara straff för helvete"
"Det måste ju vara straff för fan"
"Det måste ju vara straff för fan"
Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
Det är ju för fan ett hån detta. MoDo har haft ett och ett halvt anfall och leder trots det, fast det är klart... De har en målvakt, men det har inte vi.
Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
fighter: Särskilt under de första tjugo, va? Men jag håller med. Jävla sopor som låter sig hamna i underläge fast man dominerar spelmässigt. Ger mig fan på att dom inte ids stänka in dom. Överbetalda divor!!1
Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
fighter: Dom har gjort ett "modomål" (Backlundmål el mots.) och sen på ett PP som skulle varit ett BP eller minst en kvittning. Dom har 4 skott och kommer inte ur egen zon på hela perioden. Om Timrå fortsätter att trumma på dom resterande 40 min så finns det nog goda möjligheter till att sova gott även i natt.
« Föregående · 961183 · Nästa »