Timrå IK - Modo 2010-11-04
« Föregående · 1301093 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
stoff: vem är det du avser när du skriver äckel? vad är en stor pisk? vad är det du hatar? vad menar du med skit?
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
pefr: hmmmm...lhc-hv, E4 derby???
Påhittigt!
Följande lag ligger efter E4:an:
Luleå
Skellefteå
Modo
Timrå
Brynäs
AIK
Djurgården
Södertälje
Linköping
HV71
Hela Elitserien utom frölunda och färjestad
Skrattretande försök till att varumärkessätta ett kulturlöst möte
Påhittigt!
Följande lag ligger efter E4:an:
Luleå
Skellefteå
Modo
Timrå
Brynäs
AIK
Djurgården
Södertälje
Linköping
HV71
Hela Elitserien utom frölunda och färjestad
Skrattretande försök till att varumärkessätta ett kulturlöst möte
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
superfalle:
Bullshit, det har gullats med Åkerlund sedan han kom till Timrå. När Backe fumlade som mest så snackades det ju här om hur Åkerlund skulle kliva fram som hjälte och ta oss till SM-guld om han bara fick chansen någon gång.
Sen går han ju bara sönder så fort någon viskar förstespade.
Bullshit, det har gullats med Åkerlund sedan han kom till Timrå. När Backe fumlade som mest så snackades det ju här om hur Åkerlund skulle kliva fram som hjälte och ta oss till SM-guld om han bara fick chansen någon gång.
Sen går han ju bara sönder så fort någon viskar förstespade.
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
pefr: haha . om åkerlund hade släppt den där hade han fått flytt landet här inne
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
inte direkt första gången i år vi får ett mål mot oss efter att domarna släppt en solklar utvisning...
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
RocknRolf2: han kanske har inskrivet i sitt kontrakt att han själv står för inköp av klubbor?
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
RocknRolf2:
Det påminner om Modin under lockoutsäsongen som också har ett bra slagskott men som inte utnyttjade det. Han var ju skadad så.
Det påminner om Modin under lockoutsäsongen som också har ett bra slagskott men som inte utnyttjade det. Han var ju skadad så.
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Kattgubben: Håller med, sluta byt målvakt varje match!
Varför skjuter A-L-D-R-I-G Kolan slagskott?
Varför skjuter A-L-D-R-I-G Kolan slagskott?
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
gillar att timander kör en "vaddå!? jag!?"-gest efter att ha crosscheckat pärra i bakhuvudet :D
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Kattgubben: Hemmamatch framför TV´n idag pga jobba sent och ingen barnvakt, så vinner vi idag är det troligen jag som för otur med mig :)
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Kattgubben: jag förstår verkligen inte varför vi inte bara tar pitten som förstamålis.
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Varför får inte Pitkämäki stå ikväll? suck.....
Det fick han tydligen ändå... :)
Det fick han tydligen ändå... :)
Redigerad kommentar
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Bissett19: jaha, känns som många fler, han måste ha gjort starkt intryck iår alltså ;-)
Dock klart flest för oss iaf
Dock klart flest för oss iaf
Redigerad kommentar
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
JimmyH: Javisstja...good for him....vet inte riktigt vad man ska hoppas på själv, att han tar en plats menar jag, som det ser ut nu i A-laget så behövs han nog härhemma...
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
erathoo: Han spelar i Sveriges J20-landslag och försöker bevisa att han kan konkurrera om en plats i JVM.
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Hahl Bundy: Hahahaha! Nä det törs vi nog inte. De kan ju tror att det är en toy-boy de får som en tidig julklapp. Isåfall måste vi nog mörka med en svart/gul gnuggis på bröstet
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
mikenomad: Enligt AB är Svensson med ikväll.
Länkar:
Just nu: Superkedjan ska väcka Linköping | Elitserien | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
Just nu: Superkedjan ska väcka Linköping | Elitserien | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Timrå Icon: Tro om man skulle skicka fram miken med bar överkropp på lördag om AIK fansen börjar bråka?!
Jag menar han har ju en tatuering på överarmen precis som firman boys.
Jag menar han har ju en tatuering på överarmen precis som firman boys.
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Hahl Bundy: Silicon Valley...armarna står på tur. Håller på med en helrenovering så här efter 40 fyllda. Träning ids jag inte hålla på med...
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Hahl Bundy: Nä inte efter dina promiskuösa bilder som figurerade en helg....
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Hahl Bundy: Jo! Han vill väl konkurrera med dig om antalet besökare ;-)
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Timrå Icon: Tycker inte du oxå att mike pressar bröstmuskeln lite väl mycket? :)
Bicepsen är inte mycket att göra åt, lite Tagliatelle varning där. :)
Bicepsen är inte mycket att göra åt, lite Tagliatelle varning där. :)
Redigerad kommentar
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
mikenomad: Småäcklig....? Står det M0D0 nu?? Nää det brukar bli så där. Antingen läker det eller så ramlar armen av ;-)
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
mikenomad: Det roliga är att när man drar pilen över ditt namn då är bilden åt rätt håll, men när man går in på din profil då är den fel, MEN när man trycker på bilden när man är innne på din profil då blir den återigen åt rätt håll ;)
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Timrå Icon: Men just nu är den inte så vacker...håller på att läka och ser lite småäcklig ut faktiskt...:-/
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Hahl Bundy: Hehe....som sagt, mina datorkunskaper är aningen begränsade. Roterade ju bilden innan men likt förbenat hamnade den på sniskan...
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
mikenomad: Tycker du ser lite vältränad ut. Hmmm?
Snygg tatuering men som jag sa förut till dig, Narkosen hade nog inte släppt när du la in bilden :)
Snygg tatuering men som jag sa förut till dig, Narkosen hade nog inte släppt när du la in bilden :)
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Tre kedjor ikväll, men varför ingen Svensson och Boyce? Tre centrar och fyra forwardspar kan inte vara fel mellan varven.
Är Börje sjuk/skadad?
Är Börje sjuk/skadad?
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Åkerblom i 6e: Märkligt...agenten tycks hela tiden vara noga med att poängtera att andra klubbar än TIK ÄR intressanta samtidigt som Sonnie själv i flera intervjuer klart deklarerat att det endast är TIK eller inget som gäller, åtminstone i Sverige....
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Olle: Två hemmamatcher kvar innan uppehållet. MoDo resp råttdjävlarna. Nu är vi ju inte det bästa hemmalag , men här måste det bara bli 6p där. 6p där skulle innebära 30p efter 19 matcher. Två förluster och vi står kvar på 24p. Ifjol hade vi 20p efter 19 matcher.
Spelmässigt så är det inte många matcher som varit riktigt bra. Premiären samt några bortamatcher(HV och MoDo) är riktigt godkända. Men sen-nja. Så poängmässigt ska vi vara riktigt nöjda, men som sagt spelmässigt inte alls bra.
Nu gäller det att få upp farten och intensiteten i spelet och vad kan då inte vara lämpligare än att få ett derby. Så nu gäller det att smälla på och verkligen jobba hårt.
Nu börjar återhämtningen. KOM IGEN NU!!!
Spelmässigt så är det inte många matcher som varit riktigt bra. Premiären samt några bortamatcher(HV och MoDo) är riktigt godkända. Men sen-nja. Så poängmässigt ska vi vara riktigt nöjda, men som sagt spelmässigt inte alls bra.
Nu gäller det att få upp farten och intensiteten i spelet och vad kan då inte vara lämpligare än att få ett derby. Så nu gäller det att smälla på och verkligen jobba hårt.
Nu börjar återhämtningen. KOM IGEN NU!!!
« Föregående · 1301093 · Nästa »