Timrå IK - Modo 2010-11-04
« Föregående · 1301242 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
zaccodog: Visst, men någon annan än Stefan Lindqvist måste värva.
Linkan = pengar i sjön!
Linkan = pengar i sjön!
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Kattgubben:
Nu gav man upp. En fråga är i fall dom kan spela gratis resten av säsongen. Med tanke på vad som presteras. Återkommer senare. Hyvvä ilta.
Nu gav man upp. En fråga är i fall dom kan spela gratis resten av säsongen. Med tanke på vad som presteras. Återkommer senare. Hyvvä ilta.
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Hirshovits är en j*vla lyxlirare... finns ingen hockeyarbetare i den grabben
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Simmalugnt: jag ska spela dagens vinst pengar 1350 kr på aik på lördag enkla pengar
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Kom ihåg: Det sitter inte i pengar. Det sitter i att vi har för dåligt folk bland ansvariga. Precis samma problem som Frölunda.
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Jahaja dags att starta matchtråden inför lördagen när Solnatattarna kommer till Timrå och hämtar hem tre enkla pinnar.
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
så lätt och fylla börsen nu för tiden.. gör som jag spela mot timrå bara det är ju bankränta på 2.70 idag
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
hade det varit prestations baserad lön så hade alla spelare fått ansöka om socialbidrag
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
För fan Hirso, det är ingen jävla balettuppvisning detta. Tryck in pucken!
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
varför hålla på dribbla mot två-tre spelare själv när man spelar powerplay??
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
RocknRolf2: Spelmässigt så ser det ju klart bättre ut nu, men vi har svårt att komma in på mål med något riktigt farligt.
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Sonntag känns bara farligare och farligare i egen zon för varje match som går.
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Raggaren Putte:
Kan man dessutom inte tända till i en hemmamatch när det är fullsatt är det åt helvete.
Kan man dessutom inte tända till i en hemmamatch när det är fullsatt är det åt helvete.
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
lincoln: Det tar exakt en timme att köra E4 mellan de båda städerna och det råder stor osämja mellan supportrarna. Det är lika mycket derbyfeeling där som hos oss i kväll.
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Simmalugnt: Kanske det, men det var ett helt annat spel då. Framför allt så var vi intensiva i jobbet och det borde man kunna kräva oavsett om det är ett uselt Frölunda eller ett bättre lag man möter. Nu åker vi ofta runt och halvglider och när vi väl går till anfall kuggar vi inte i varandra och anfallen blir oftast jättekorta.
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
250kg kärlek: Eller om Lander hittade det öppna målet hade det stått 1-1
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
stoff: Motorväg i Timrås zon. Precis varenda gång Modo kommer in i vår zon är det totalt livsfarligt. Tur att Modo inte är effektivare, då hade det kunnat vara 2 och 3 mål i baken.
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Fan efter premiärmatchen var man så glad av spelet och nu är allt bara bajs. Men det är ju tydligt att man blev grundlurad då med tanke på hur usla Frölunda är.
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
mikenomad: han blir skymd i skottögonblicket, men ser ut att ha full koll när pucken väl kommer. riktigt mörker beskriver nog den situationen bäst
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
RocknRolf2: vi var egentligen bättre men bajsar på oss i pp och kissar på oss i bp. Sen kommer vi av oss och det blir skitspel
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
det var verkligen ett fruktansvärt mål de fick. de får gärna sluta reprisera det
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Poffa:
Handlingskraften och beslutsamheten känns förtroendeingivande.
Handlingskraften och beslutsamheten känns förtroendeingivande.
« Föregående · 1301242 · Nästa »
Redigerad kommentar