Timrå IK - Modo 2010-11-04
« Föregående · 1301111 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
stoff: Ok, enligt sms-rapporterna jag får är hela laget sopor. Känns bra det här.
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Simmalugnt: Enligt kommentatorn hade Timrå sagt Åkerlund först också, men sedan ändrat.
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
RocknRolf2:
Jo de gjorde ju det, men som vanligt är de inte att lita på.
Jo de gjorde ju det, men som vanligt är de inte att lita på.
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
pefr: skiter väll i opm inte DU förstår vad jag skriver vilket 99% av alla gör
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Sorry, har ingen bild från matchen än och Swehockey sa Åkerlund först
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Simmalugnt: Fullkomlig idioti att inte matcha Pitki idag, vill man inte ha en förstemålis eller vad är det frågan om?
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
stoff: vem är det du avser när du skriver äckel? vad är en stor pisk? vad är det du hatar? vad menar du med skit?
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
pefr: hmmmm...lhc-hv, E4 derby???
Påhittigt!
Följande lag ligger efter E4:an:
Luleå
Skellefteå
Modo
Timrå
Brynäs
AIK
Djurgården
Södertälje
Linköping
HV71
Hela Elitserien utom frölunda och färjestad
Skrattretande försök till att varumärkessätta ett kulturlöst möte
Påhittigt!
Följande lag ligger efter E4:an:
Luleå
Skellefteå
Modo
Timrå
Brynäs
AIK
Djurgården
Södertälje
Linköping
HV71
Hela Elitserien utom frölunda och färjestad
Skrattretande försök till att varumärkessätta ett kulturlöst möte
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
superfalle:
Bullshit, det har gullats med Åkerlund sedan han kom till Timrå. När Backe fumlade som mest så snackades det ju här om hur Åkerlund skulle kliva fram som hjälte och ta oss till SM-guld om han bara fick chansen någon gång.
Sen går han ju bara sönder så fort någon viskar förstespade.
Bullshit, det har gullats med Åkerlund sedan han kom till Timrå. När Backe fumlade som mest så snackades det ju här om hur Åkerlund skulle kliva fram som hjälte och ta oss till SM-guld om han bara fick chansen någon gång.
Sen går han ju bara sönder så fort någon viskar förstespade.
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
pefr: haha . om åkerlund hade släppt den där hade han fått flytt landet här inne
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
inte direkt första gången i år vi får ett mål mot oss efter att domarna släppt en solklar utvisning...
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
RocknRolf2: han kanske har inskrivet i sitt kontrakt att han själv står för inköp av klubbor?
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
RocknRolf2:
Det påminner om Modin under lockoutsäsongen som också har ett bra slagskott men som inte utnyttjade det. Han var ju skadad så.
Det påminner om Modin under lockoutsäsongen som också har ett bra slagskott men som inte utnyttjade det. Han var ju skadad så.
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Kattgubben: Håller med, sluta byt målvakt varje match!
Varför skjuter A-L-D-R-I-G Kolan slagskott?
Varför skjuter A-L-D-R-I-G Kolan slagskott?
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
gillar att timander kör en "vaddå!? jag!?"-gest efter att ha crosscheckat pärra i bakhuvudet :D
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Kattgubben: Hemmamatch framför TV´n idag pga jobba sent och ingen barnvakt, så vinner vi idag är det troligen jag som för otur med mig :)
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Kattgubben: jag förstår verkligen inte varför vi inte bara tar pitten som förstamålis.
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Varför får inte Pitkämäki stå ikväll? suck.....
Det fick han tydligen ändå... :)
Det fick han tydligen ändå... :)
Redigerad kommentar
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Bissett19: jaha, känns som många fler, han måste ha gjort starkt intryck iår alltså ;-)
Dock klart flest för oss iaf
Dock klart flest för oss iaf
Redigerad kommentar
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
JimmyH: Javisstja...good for him....vet inte riktigt vad man ska hoppas på själv, att han tar en plats menar jag, som det ser ut nu i A-laget så behövs han nog härhemma...
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
erathoo: Han spelar i Sveriges J20-landslag och försöker bevisa att han kan konkurrera om en plats i JVM.
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Hahl Bundy: Hahahaha! Nä det törs vi nog inte. De kan ju tror att det är en toy-boy de får som en tidig julklapp. Isåfall måste vi nog mörka med en svart/gul gnuggis på bröstet
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
mikenomad: Enligt AB är Svensson med ikväll.
Länkar:
Just nu: Superkedjan ska väcka Linköping | Elitserien | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
Just nu: Superkedjan ska väcka Linköping | Elitserien | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Timrå Icon: Tro om man skulle skicka fram miken med bar överkropp på lördag om AIK fansen börjar bråka?!
Jag menar han har ju en tatuering på överarmen precis som firman boys.
Jag menar han har ju en tatuering på överarmen precis som firman boys.
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Hahl Bundy: Silicon Valley...armarna står på tur. Håller på med en helrenovering så här efter 40 fyllda. Träning ids jag inte hålla på med...
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Hahl Bundy: Nä inte efter dina promiskuösa bilder som figurerade en helg....
« Föregående · 1301111 · Nästa »