Timrå IK - Modo Hockey 2024-10-05
« Föregående · 2742626 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2024-10-05
Två gånger under första perioden har jag sett modoiter missa pucken helt vid skottförsök.
Eller som man kallar det i Övik, ”skottfint”.
Eller som man kallar det i Övik, ”skottfint”.
+ 1
Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2024-10-05
Kulltorp: nu är vi svaga också enligt modoboken. Kollar man deras försvarsspel kontra vårat så skulle jag velat hänga mig i skogen när jag ser deras😂
+ 2
Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2024-10-05
Kulltorp: Ja, enögdheten är frapperande.
Byström ser Lundmark komma.
Gör sig redo för att sätta emot och hoppas på en lyckad offensiv tackling a la Foppa för att överraska Lundmark.
Byström faller på eget grepp och nån fysisk lag, då Lundmark har liiite fler kilon att sätta in.
Att yra om boarding och crosschecking i den situationen känns inte seriöst öht…
Byström ser Lundmark komma.
Gör sig redo för att sätta emot och hoppas på en lyckad offensiv tackling a la Foppa för att överraska Lundmark.
Byström faller på eget grepp och nån fysisk lag, då Lundmark har liiite fler kilon att sätta in.
Att yra om boarding och crosschecking i den situationen känns inte seriöst öht…
+ 12
Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2024-10-05
Uppfriskande att se er spela efter att ha bevittnat Växjös mordförsök på hockeyn tidigare idag (nej Brynäs bjöd väl inte upp till jättemycket dans heller). Som en total motsats till Växjö. Mitt frågetecken är väl om ni kommer orka spela så intensivt hela säsongen men underhållande att se på är det iaf.
+ 4
Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2024-10-05
Bra driv, men lite nonchalant spel från Timrå. En del myspassar i egen zon och lite onödigt långa anfall mot sig.
Tack och lov är modo ungefär lika dåliga som man trodde på förhud. Det får dom gärna fortsätta vara.
Tack och lov är modo ungefär lika dåliga som man trodde på förhud. Det får dom gärna fortsätta vara.
Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2024-10-05
Bragd-Birger: Tycker att vi gör en av de sämre perioderna.
+ 3
Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2024-10-05
Andersson: bara 1-0 på rätt bra chanser... jag får LHC hemma förra hösten känsla = torsk 2-3 i OT/straffar
Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2024-10-05
Kulltorp: Jag tycker ni är klasser bättre men inte för att nervärdera er prestation… Det är såhär alla bortamatcher har sett ut med undantag mot HV71 där vi helt plötsligt kom på att vi spelade hockey i den högsta divisionen i Sverige. I övrigt är vi ungefär lika bra som Roger i Hata Göteborg.
Heja heja. Just nu är jag jävligt nöjd med förkylning än att skämmas i Timrå.
Heja heja. Just nu är jag jävligt nöjd med förkylning än att skämmas i Timrå.
+ 1
Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2024-10-05
{7426}: Vi måste fortsätta vara ödmjuk och fortsätta jobba hårt, det är bara ett mål.
+ 5
Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2024-10-05
Där skulle dem spela ”den glider in” hade varit komiskt! Såja Timrå mot 3p!!!! ❤️🤍
+ 1
Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2024-10-05
Dubbeld: Efter Färjestads matchen har Dahlén varit Outstanding, satan vilka lägen han skapar, skönt att han även själv får göra mål haha
+ 3
Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2024-10-05
sikth: glider in?.... Var ju en klockren retur från Dahlen
+ 3
Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2024-10-05
BlackBay: Tänk om vi kunde lärt oss att göra mål på frilägen...
+ 3
Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2024-10-05
{10522}: Pääjärvi fri i pk och försöker lägga den mellan benen som vanligt 😂😂😂
Vi kom 2 mot 0 i boxplay
Vi kom 2 mot 0 i boxplay
Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2024-10-05
Ahpl: skulle väntat in spelaren och spela tillbaka så hade det varit 3-0 nu!
+ 2
Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2024-10-05
Ahpl: Hartmann tar kampen mot modoliterna. Slåss och vevar utan hjälm 💪🏻💪🏻💪🏻
+ 1
Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2024-10-05
sikth: Otroligt att det blir en dubbelutvisning. Dåligt av domarn
+ 2
Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2024-10-05
Zäta75: Känslor på isen i detta derby jämfört med söndagsskolamatcherna förra säsongen.
+ 2
Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2024-10-05
Zäta75: förra året hade vi bara kollat på och inte gjort nått. Iår känns de som vi verkligen ger allt för varandra så jävla vackert att se!
+ 4
Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2024-10-05
Idioti att åka in in i Johansson sådär, helt rätt reaktion av Johansson, sjukt intresserad vad han skrek honom i örat hahah
+ 3
Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2024-10-05
Olli Hahl: älskar att se att Boys får förtroende och verkligen tillför energi i laget.
+ 10
Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2024-10-05
Frebog: Jag är inte orolig att vi ska förlora ikväll direkt. Men allt är möjligt
Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2024-10-05
X-Län: Dahlen blir utvisad och skrattar som sig bör. Patetisk utvisning
+ 3
Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2024-10-05
Zäta75: herregud så billigt, då är de ju bara höja armen varje minut då…
+ 1
« Föregående · 2742626 · Nästa »
Någon som vill sammanfatta 1a? Vi för spelet som mot Växjö men 0-0 än ett boxplay?