Bo Bly:vart tog crippe vägen da
Timrå IK - Mora 2004-11-02
« Föregående · 447941 Till forumet
Sv: Timrå IK - Mora 2004-11-02
Hallå där.
Det ska bli skoj att följa kvällens drabbning, synd är dock att man inte är på plats.
Det kommer att bli en jämn och tuff match...där jag håller tummarna för att Mora tar med sig pinnarna hem till Dalarna :)
Må bästa lag vinna...
Det ska bli skoj att följa kvällens drabbning, synd är dock att man inte är på plats.
Det kommer att bli en jämn och tuff match...där jag håller tummarna för att Mora tar med sig pinnarna hem till Dalarna :)
Må bästa lag vinna...
Sv: Timrå IK - Mora 2004-11-02
Jag hoppas, och tror, att Timrå avgår med segern i kväll. Nog för att jag inte tror att det blir lika lätt som AB vill få det att se ut som. Deras tipps var 7-2 till Timrå. Mora är inte dåliga, och det kommer inte räcka med en halvhjärtad insats ikväll.
Om Timrå spelar så bra som dom kan och tar tillvara på chanserna tror jag på en klar seger för våra rödvita hjältar!
Sitter precis och lyssnar på Imperiet - Alltid rött, alltid rätt. Skön laddning inför matchen!
FORZA TIMRÅ!
Om Timrå spelar så bra som dom kan och tar tillvara på chanserna tror jag på en klar seger för våra rödvita hjältar!
Sitter precis och lyssnar på Imperiet - Alltid rött, alltid rätt. Skön laddning inför matchen!
FORZA TIMRÅ!
Sv: Timrå IK - Mora 2004-11-02
tjobba: ja du har nog rätt i det blir nog en match Som kräver hårt Fysiskt jobb hela matchen!
4-3 till timrå tror ja på
4-3 till timrå tror ja på
Timrå IK - Mora 2004-11-02
Ikväll fortsätter vi en ny påbörjad segerrad, fast det kommer inte bli lätt, jag anser att Mora är en bland de svåraste lag att möta, man jobbar fysiskt 60 minuter igenom och viker aldrig ner sig, precis som oss, det borjar för en jämn kanonmatch ikväll !!
Härligt att det är nästan slutsålt i Arenan också!
Vi lyfter laget till 3 poäng , 5-2 (Aalto 2 mål)
Härligt att det är nästan slutsålt i Arenan också!
Vi lyfter laget till 3 poäng , 5-2 (Aalto 2 mål)
« Föregående · 447941