Timrå IK - Mora 2004-11-02
« Föregående · 447941 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Mora 2004-11-02
Efter en första period med 3-0 i mål och 13-3 i skott känns det ändå som att en fortsatt ödmjukhet är nyckeln till seger. Mora har väl lyckats vända matcher tidigare....
Sv: Timrå IK - Mora 2004-11-02
Dream Team: Stana i Södertälje fick nog när Hv gjorde 5-0
efter 16.09
efter 16.09
Sv: Timrå IK - Mora 2004-11-02
Bo Bly: Hehe.. SSK hade iom segern mot DIF vänt den negativa trenden sas det på förhand. Inte vad det verkar, skulle jag säga...
Sv: Timrå IK - Mora 2004-11-02
hmm .. den där Skrbk i Mora har jag hört talas om tidigare. Jag undrar varför ?? Är det från många år tillbaka i Mora eller har han spelat någon annanstans ?
Sv: Timrå IK - Mora 2004-11-02
oraklet:
Han har varit i Lule i två år innan Mora, men hade en hel del skadeproblem där, och fick inte förlängt.
Han har varit i Lule i två år innan Mora, men hade en hel del skadeproblem där, och fick inte förlängt.
Sv: Timrå IK - Mora 2004-11-02
Johan J: Verkar inte som man tappat inställningen nämnvärt mycket trots att matchen verkar klar. 23-7 i skott hittills.. Mora verkar nästan med i matchen.. Kämpa för nollan nu!!
Sv: Timrå IK - Mora 2004-11-02
Visst vore det viktigt att Kipprusov får hålla nollan.
Vore också trevligt att göra ett riktigt kanonresultat, typ 7-0 eller 8-0..
Vore också trevligt att göra ett riktigt kanonresultat, typ 7-0 eller 8-0..
Sv: Timrå IK - Mora 2004-11-02
gud: aha.
De gör ett väldigt bra jobb !
Skulle byta ut Christer Jonasson mot dessa herrar alla dar i veckan, som man brukar säga inom travet.
De gör ett väldigt bra jobb !
Skulle byta ut Christer Jonasson mot dessa herrar alla dar i veckan, som man brukar säga inom travet.
Sv: Timrå IK - Mora 2004-11-02
Forward: Högt och hårt ska visst vara melodin för att överlista Leihnonen.
Sv: Timrå IK - Mora 2004-11-02
Nu har vi vaggat in er i falsk säkerhet hela matchen, men nu har vi tröttnat och vänder!
Sv: Timrå IK - Mora 2004-11-02
Bo Bly: Inget snack trots allt. Gediget rakt igenom!
Rätt fin hemmastatistik så här långt. 7 matcher, 7 segrar. 34-10 i målskillnad! Ett publiksnitt på 5616. Tryggt att man spelar så stabilt på hemmais!
Rätt fin hemmastatistik så här långt. 7 matcher, 7 segrar. 34-10 i målskillnad! Ett publiksnitt på 5616. Tryggt att man spelar så stabilt på hemmais!
Sv: Timrå IK - Mora 2004-11-02
Skönt med en vinst i kväll. Synd dock att inte Kipprusoff fick hålla nollan. Tyckte förövrigt att Hedström var riktigt bra i kväll.
3 poäng till! HÄRLIGT!
3 poäng till! HÄRLIGT!
Sv: Timrå IK - Mora 2004-11-02
Kerstin_k: Så här pigg tror jag inte att jag har sett honom nån gång,
Sv: Timrå IK - Mora 2004-11-02
Komfortabel vinst. Hade kunnat bli en lite annan bild om Leinonen hade fått stå från början. Grymt duktig målvakt.. undra hur länge han blir kvar på den här nivån? Ytterligare en finsk målvaktsfantom. Annars var Mora tyvärr inte något vidare ikväll, matchen kändes över efter första perioden, de var inte ens nära. När de försökte åstadkomma något så började Timrå snurra med dem igen. Synd att inte avsluten i powerplayet fungerade ordentligt, då hade sifforna varit betydligt större :)
Men skönt med 3 poäng iaf!
Men skönt med 3 poäng iaf!
Sv: Timrå IK - Mora 2004-11-02
geggelundin:
Har blivit en del enkla poäng hemma på sistone... det enda man kan klaga på är spänningen.... känns som man går på en film som man redan vet slutet på... frågan är bara hur många "bad guys" hjälten dödar innan slutet....
Har blivit en del enkla poäng hemma på sistone... det enda man kan klaga på är spänningen.... känns som man går på en film som man redan vet slutet på... frågan är bara hur många "bad guys" hjälten dödar innan slutet....
Sv: Timrå IK - Mora 2004-11-02
BlackBay: Är väl egentligen inte särskilt svårt att njuta av situationen bara man tänker efter lite :)
Sv: Timrå IK - Mora 2004-11-02
geggelundin mfl: Ikväll firar man segern med ett glas varm Oboy och en ostmacka. Lars Jonsson har en jäkla bra fart på skridskorna sina.
STABILT var ordet, tack för stundtals ren propagandahockeyn från bruksortslaget Timrå - laget i våra hjärtan. Gonatt !
STABILT var ordet, tack för stundtals ren propagandahockeyn från bruksortslaget Timrå - laget i våra hjärtan. Gonatt !
Sv: Timrå IK - Mora 2004-11-02
Mmm va gott! Riktigt nöjd med NHL-känslan högst upp på sekt L.
Bra fläkt på "fjuniskedjan" (Hallin, Crippe och Hagos)
Överlag bra jobb rakt över.
"What we do today echoes in eternity"
Gonattish
Bra fläkt på "fjuniskedjan" (Hallin, Crippe och Hagos)
Överlag bra jobb rakt över.
"What we do today echoes in eternity"
Gonattish
Sv: Timrå IK - Mora 2004-11-02
wheppa: Hallins karusellåkning regerar!
Hoppas jag får vakna med en ny president i USA!
Timrå IK är dom bästa...
Hoppas jag får vakna med en ny president i USA!
Timrå IK är dom bästa...
Sv: Timrå IK - Mora 2004-11-02
orion: I kväll var det frugans tredje TIK-match i karriären. Hon tyckte att Timrå spelade uselt i den andra perren...
Själv sitter jag bara numera och flinar som en lallande fåne och samlar på färgen svart och en massa ZzzzZZzzZZätan ZzzZZzzZZZZäta ZzzZZzzZZzZZäta ZzzZZzzzZZzzZZäta
Själv sitter jag bara numera och flinar som en lallande fåne och samlar på färgen svart och en massa ZzzzZZzzZZätan ZzzZZzzZZZZäta ZzzZZzzZZzZZäta ZzzZZzzzZZzzZZäta
Sv: Timrå IK - Mora 2004-11-02
Det var den värsta utskåpningen i mannaminne. Kovland hade förmodligen utgjort ett större motstång.
DAMN! WERE GOOD!
DAMN! WERE GOOD!
Sv: Timrå IK - Mora 2004-11-02
Två artiklar från dalatidningar efter gårdagens match
Mora Tidning/Falukuriren - www.moratidning.com/sport/artikel.asp?id=1139880
Dalademokraten - www.dalademokraten.com/ArticlePages/200411/02/20041102225821_DD156/20041102225821_DD156.dbp.asp
Mora Tidning/Falukuriren - www.moratidning.com/sport/artikel.asp?id=1139880
Dalademokraten - www.dalademokraten.com/ArticlePages/200411/02/20041102225821_DD156/20041102225821_DD156.dbp.asp
« Föregående · 447941 · Nästa »