Timrå IK - Mora 2004-11-02
« Föregående · 448050 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Mora 2004-11-02
Nu har vi vaggat in er i falsk säkerhet hela matchen, men nu har vi tröttnat och vänder!
Sv: Timrå IK - Mora 2004-11-02
Forward: Högt och hårt ska visst vara melodin för att överlista Leihnonen.
Sv: Timrå IK - Mora 2004-11-02
gud: aha.
De gör ett väldigt bra jobb !
Skulle byta ut Christer Jonasson mot dessa herrar alla dar i veckan, som man brukar säga inom travet.
De gör ett väldigt bra jobb !
Skulle byta ut Christer Jonasson mot dessa herrar alla dar i veckan, som man brukar säga inom travet.
Sv: Timrå IK - Mora 2004-11-02
Visst vore det viktigt att Kipprusov får hålla nollan.
Vore också trevligt att göra ett riktigt kanonresultat, typ 7-0 eller 8-0..
Vore också trevligt att göra ett riktigt kanonresultat, typ 7-0 eller 8-0..
Sv: Timrå IK - Mora 2004-11-02
Johan J: Verkar inte som man tappat inställningen nämnvärt mycket trots att matchen verkar klar. 23-7 i skott hittills.. Mora verkar nästan med i matchen.. Kämpa för nollan nu!!
Sv: Timrå IK - Mora 2004-11-02
oraklet:
Han har varit i Lule i två år innan Mora, men hade en hel del skadeproblem där, och fick inte förlängt.
Han har varit i Lule i två år innan Mora, men hade en hel del skadeproblem där, och fick inte förlängt.
Sv: Timrå IK - Mora 2004-11-02
hmm .. den där Skrbk i Mora har jag hört talas om tidigare. Jag undrar varför ?? Är det från många år tillbaka i Mora eller har han spelat någon annanstans ?
Sv: Timrå IK - Mora 2004-11-02
Bo Bly: Hehe.. SSK hade iom segern mot DIF vänt den negativa trenden sas det på förhand. Inte vad det verkar, skulle jag säga...
Sv: Timrå IK - Mora 2004-11-02
Dream Team: Stana i Södertälje fick nog när Hv gjorde 5-0
efter 16.09
efter 16.09
Sv: Timrå IK - Mora 2004-11-02
Efter en första period med 3-0 i mål och 13-3 i skott känns det ändå som att en fortsatt ödmjukhet är nyckeln till seger. Mora har väl lyckats vända matcher tidigare....
Sv: Timrå IK - Mora 2004-11-02
Hallå där.
Det ska bli skoj att följa kvällens drabbning, synd är dock att man inte är på plats.
Det kommer att bli en jämn och tuff match...där jag håller tummarna för att Mora tar med sig pinnarna hem till Dalarna :)
Må bästa lag vinna...
Det ska bli skoj att följa kvällens drabbning, synd är dock att man inte är på plats.
Det kommer att bli en jämn och tuff match...där jag håller tummarna för att Mora tar med sig pinnarna hem till Dalarna :)
Må bästa lag vinna...
Sv: Timrå IK - Mora 2004-11-02
Jag hoppas, och tror, att Timrå avgår med segern i kväll. Nog för att jag inte tror att det blir lika lätt som AB vill få det att se ut som. Deras tipps var 7-2 till Timrå. Mora är inte dåliga, och det kommer inte räcka med en halvhjärtad insats ikväll.
Om Timrå spelar så bra som dom kan och tar tillvara på chanserna tror jag på en klar seger för våra rödvita hjältar!
Sitter precis och lyssnar på Imperiet - Alltid rött, alltid rätt. Skön laddning inför matchen!
FORZA TIMRÅ!
Om Timrå spelar så bra som dom kan och tar tillvara på chanserna tror jag på en klar seger för våra rödvita hjältar!
Sitter precis och lyssnar på Imperiet - Alltid rött, alltid rätt. Skön laddning inför matchen!
FORZA TIMRÅ!
Sv: Timrå IK - Mora 2004-11-02
tjobba: ja du har nog rätt i det blir nog en match Som kräver hårt Fysiskt jobb hela matchen!
4-3 till timrå tror ja på
4-3 till timrå tror ja på
« Föregående · 448050 · Nästa »
Rätt fin hemmastatistik så här långt. 7 matcher, 7 segrar. 34-10 i målskillnad! Ett publiksnitt på 5616. Tryggt att man spelar så stabilt på hemmais!