Timrå IK - Mora 2004-11-02
« Föregående · 448050 Till forumet
Sv: Timrå IK - Mora 2004-11-02
Skönt med en vinst i kväll. Synd dock att inte Kipprusoff fick hålla nollan. Tyckte förövrigt att Hedström var riktigt bra i kväll.
3 poäng till! HÄRLIGT!
3 poäng till! HÄRLIGT!
Sv: Timrå IK - Mora 2004-11-02
Kerstin_k: Så här pigg tror jag inte att jag har sett honom nån gång,
Sv: Timrå IK - Mora 2004-11-02
Komfortabel vinst. Hade kunnat bli en lite annan bild om Leinonen hade fått stå från början. Grymt duktig målvakt.. undra hur länge han blir kvar på den här nivån? Ytterligare en finsk målvaktsfantom. Annars var Mora tyvärr inte något vidare ikväll, matchen kändes över efter första perioden, de var inte ens nära. När de försökte åstadkomma något så började Timrå snurra med dem igen. Synd att inte avsluten i powerplayet fungerade ordentligt, då hade sifforna varit betydligt större :)
Men skönt med 3 poäng iaf!
Men skönt med 3 poäng iaf!
Sv: Timrå IK - Mora 2004-11-02
geggelundin:
Har blivit en del enkla poäng hemma på sistone... det enda man kan klaga på är spänningen.... känns som man går på en film som man redan vet slutet på... frågan är bara hur många "bad guys" hjälten dödar innan slutet....
Har blivit en del enkla poäng hemma på sistone... det enda man kan klaga på är spänningen.... känns som man går på en film som man redan vet slutet på... frågan är bara hur många "bad guys" hjälten dödar innan slutet....
Sv: Timrå IK - Mora 2004-11-02
BlackBay: Är väl egentligen inte särskilt svårt att njuta av situationen bara man tänker efter lite :)
Sv: Timrå IK - Mora 2004-11-02
geggelundin mfl: Ikväll firar man segern med ett glas varm Oboy och en ostmacka. Lars Jonsson har en jäkla bra fart på skridskorna sina.
STABILT var ordet, tack för stundtals ren propagandahockeyn från bruksortslaget Timrå - laget i våra hjärtan. Gonatt !
STABILT var ordet, tack för stundtals ren propagandahockeyn från bruksortslaget Timrå - laget i våra hjärtan. Gonatt !
Sv: Timrå IK - Mora 2004-11-02
Mmm va gott! Riktigt nöjd med NHL-känslan högst upp på sekt L.
Bra fläkt på "fjuniskedjan" (Hallin, Crippe och Hagos)
Överlag bra jobb rakt över.
"What we do today echoes in eternity"
Gonattish
Bra fläkt på "fjuniskedjan" (Hallin, Crippe och Hagos)
Överlag bra jobb rakt över.
"What we do today echoes in eternity"
Gonattish
Sv: Timrå IK - Mora 2004-11-02
wheppa: Hallins karusellåkning regerar!
Hoppas jag får vakna med en ny president i USA!
Timrå IK är dom bästa...
Hoppas jag får vakna med en ny president i USA!
Timrå IK är dom bästa...
Sv: Timrå IK - Mora 2004-11-02
orion: I kväll var det frugans tredje TIK-match i karriären. Hon tyckte att Timrå spelade uselt i den andra perren...
Själv sitter jag bara numera och flinar som en lallande fåne och samlar på färgen svart och en massa ZzzzZZzzZZätan ZzzZZzzZZZZäta ZzzZZzzZZzZZäta ZzzZZzzzZZzzZZäta
Själv sitter jag bara numera och flinar som en lallande fåne och samlar på färgen svart och en massa ZzzzZZzzZZätan ZzzZZzzZZZZäta ZzzZZzzZZzZZäta ZzzZZzzzZZzzZZäta
Sv: Timrå IK - Mora 2004-11-02
Det var den värsta utskåpningen i mannaminne. Kovland hade förmodligen utgjort ett större motstång.
DAMN! WERE GOOD!
DAMN! WERE GOOD!
Sv: Timrå IK - Mora 2004-11-02
Två artiklar från dalatidningar efter gårdagens match
Mora Tidning/Falukuriren - www.moratidning.com/sport/artikel.asp?id=1139880
Dalademokraten - www.dalademokraten.com/ArticlePages/200411/02/20041102225821_DD156/20041102225821_DD156.dbp.asp
Mora Tidning/Falukuriren - www.moratidning.com/sport/artikel.asp?id=1139880
Dalademokraten - www.dalademokraten.com/ArticlePages/200411/02/20041102225821_DD156/20041102225821_DD156.dbp.asp
« Föregående · 448050
Rätt fin hemmastatistik så här långt. 7 matcher, 7 segrar. 34-10 i målskillnad! Ett publiksnitt på 5616. Tryggt att man spelar så stabilt på hemmais!