Timrå IK - Örebro HK 2023-01-19
« Föregående · 2448757 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2023-01-19
Villervalla: Da'n såte'n iallafall Yeeeeeeezzzzzz wallliiiii!!!!!!
+ 1
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2023-01-19
Modano: Hehe du vill in med dvärgen när bulldozern Walli fixar biffen? 😘
+ 3
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2023-01-19
Kerstin_k: Det där med att han ska vara bra på att få igenom skott får han nog fortsätta försöka bevisa, men passa kan han!
+ 2
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2023-01-19
{297}: Verkligen en gudomlig passning! Hartmann är ju en helt annan spelare nu också.
+ 4
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2023-01-19
Woody Jokinen: Lägg pucken på mål. Skit händer då - jag lovar!
+ 4
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2023-01-19
2-0 Erixon slagga från blå, Lander styr in den. Mieho skymmer
+ 6
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2023-01-19
Woody Jokinen: Da'n såte'n igen Yeeeeeeezzzzzz laaaaannder!!!!!
+ 2
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2023-01-19
bar mofftak: Delikatesserna staplas på hög här! Härligt för Lander!
+ 2
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2023-01-19
Dubbeld: Hartmann med bra driv i sekvensen innan!
Hartmann en helt annan spelare nu som sagt. Inspirerad av att spela med Lander också kanske?
Hartmann en helt annan spelare nu som sagt. Inspirerad av att spela med Lander också kanske?
+ 5
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2023-01-19
Peacedog: Nä jag menar att det är dumt att skjuta på folk, bättre att skjuta bredvid folk.
+ 3
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2023-01-19
Kerstin_k: Har inte sett sån vilja på länge. Den är tillbaka härligt! På tiden
Går in och brottas mot motståndarna på slutet framför Johansson
Fortsätt så!
Går in och brottas mot motståndarna på slutet framför Johansson
Fortsätt så!
+ 3
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2023-01-19
Skit ska de ha när de spelar uselt. Cred när de spelar bra.
Det här var en mycket bra period. Vad härligt att se att flera verkar tagit åt sig av kritiken. Gör vi två likadana perioder ser det bra ut.
Det här var en mycket bra period. Vad härligt att se att flera verkar tagit åt sig av kritiken. Gör vi två likadana perioder ser det bra ut.
+ 2
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2023-01-19
Tror det var många kilo stress och frustration som rann av på bänken där när Walli satte 1-0.
Ruskigt viktigt - otroligt pass av Rindell, kliniskt av Walli att få med sig pucken och stänka in den.
Ruskigt viktigt - otroligt pass av Rindell, kliniskt av Walli att få med sig pucken och stänka in den.
+ 4
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2023-01-19
Kerstin_k: Har ju sagt de ett skott på är två målchanser!!😎😎
+ 3
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2023-01-19
erathoo: 2-0 målet var ett typiskt Skellefteå AIK-mål. Alltså där det offensiva lagets spelare dels gör skitjobbet framför målet, man vågar ta stryk OCH skymma målvakten.
+ 5
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2023-01-19
Bra första, ändå. Man är tydligt inställda på noggrannhet och att ta kampen, och det gör man till 100%. Att det blev avvaktande och lite statiskt när Öret också körde lite hängslen/livrem får man ta. Det kan vi hantera betydligt bättre än rörligt, snabbt spel.
Skönt med utdelning också. Riktigt bra aktioner på båda: Rindells passning är ju fantastisk, liksom Wall-E:s mottagning och avslut.
Sen är det ju skolboksporr på 2-0: perfekt tajmad skottpassning av Erixon, snygg styrning av Lander, synkroniserad skymning av Kry...#15.
Hoppas man fortsätter att jobba noggrant och inte börjar försöka flasha. Det är öret som måste kliva upp. Timrå ska ner med huvudena och jobba.
Jävligt skönt att Didde är tebaks. Grymt nyttig.
Skönt med utdelning också. Riktigt bra aktioner på båda: Rindells passning är ju fantastisk, liksom Wall-E:s mottagning och avslut.
Sen är det ju skolboksporr på 2-0: perfekt tajmad skottpassning av Erixon, snygg styrning av Lander, synkroniserad skymning av Kry...#15.
Hoppas man fortsätter att jobba noggrant och inte börjar försöka flasha. Det är öret som måste kliva upp. Timrå ska ner med huvudena och jobba.
Jävligt skönt att Didde är tebaks. Grymt nyttig.
+ 11
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2023-01-19
Bragd-Birger: Didde sprutar av energi och det smittar av sig.
+ 4
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2023-01-19
Bragd-Birger: Ja man ser hur mycket Didde betyder helt annat lugn I egen zon dessutom ovärderlig med sin fysiska spelstil 🏒🇱🇷🇨🇦💪
+ 4
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2023-01-19
Lundin, varför skall du envisas med dina onödiga utvisningar..
+ 5
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2023-01-19
Sputnik: Jag HATAR onödiga utvisningar i anfallszon. Inte sällan Lundin,.
+ 4
« Föregående · 2448757 · Nästa »
