hubbenorlen: Sheriffen var assisterande kapten i Almtuna från 14/15 till 16/17 sedan var han kapten i AIS från 17/18 till 19/20 när han lämnade för Kloten och sedermera hamnade hos oss.
hubbenorlen: Undrar hur många som skulle ropa att Svensson skulle vara kapten om han var 5 cm kortare och saknade skägg, men med exakt samma spel. Djupt rotat i människan att det ska vara en stor manlig fadersfigur som ska leda skeppet.
Sen har han väl iof fått tagit på sig kaptensrollen indirekt när han fick stå och vara någon slags syndabock i media efter varje match när vi förlorade hela tiden.
Synct: Var det Jonte du beskrev där? Hallin? Lander?
Nja, tror mer på "Leva som du lär-mentalitet". Där finns något som tilltalar mig i vilket fall. Tvekar inte på att Lilje är en ledargestalt i laget. Dock tilltalar inte spelaren mig ett dugg här i SHL. Liknande var det med Hampus, dock tvärtom. Mer tilltalande spelare än potentiellt ledarkvalitet.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.