Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
« Föregående · 2444050 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Det som sätter oss i skiten är alla usla uppspel första 10 min som är svåra att hantera och som Rögle enkelt kan göra spelvändningar på.
+ 2
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Ka-ta-strof första 15. Såg ut som att spelarna laddat med Rohypnol-smoothies innan värmningen.
Lite bättre mot slutet, men...vad i helvete går man in med för mindset till nedsläpp?
Kräver en rejäl jävla uppryckning i 2a. Lite fart, och gärna ett par passningar på bladet.
Kom igen nu, för helvete! Visa att vi har hemmaplan!
Lite bättre mot slutet, men...vad i helvete går man in med för mindset till nedsläpp?
Kräver en rejäl jävla uppryckning i 2a. Lite fart, och gärna ett par passningar på bladet.
Kom igen nu, för helvete! Visa att vi har hemmaplan!
+ 9
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Söderöver: Bra sammanfattat, enklare och rakare spel tack. Färre dumppuckar som vi är tredje man på vareviga gång.
Kan ingen ställa sig mitt framför Calle Clang och stå kvar där?
Kan ingen ställa sig mitt framför Calle Clang och stå kvar där?
+ 1
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
{297}: Jag är rätt säker på att han menar de två föregående matcherna.
+ 1
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Söderöver: Pettersson blir lidande av att inte få spela med Dahlén. Hade hellre sett EP med Hanzl om man nu måste sära på 1a kedjan. Spetsen hänger på en skör tråd. När Dahlén inte är med och bidrar händer det fan inte mycket.
+ 4
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Chrille: De hade bastuafton hos Kapanen igår, Mieho var dit med några flak Koff, det är därför han inte är spelklar idag.
+ 4
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Blockerade skott: Timrå 1 Rögle 4.
Tycker mig se ett mönster. I de matcher vi spelar bra, ser påslagna ut och det kuggar i täcker vi mycket mer skott och oftast mer än motståndarna.
Ganska logiskt i och för sig, men TÄCK MER SKOTT!
Tycker mig se ett mönster. I de matcher vi spelar bra, ser påslagna ut och det kuggar i täcker vi mycket mer skott och oftast mer än motståndarna.
Ganska logiskt i och för sig, men TÄCK MER SKOTT!
+ 3
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Det känns som om alla spelarna tänker:
Hemmaplan, nu kör vi, dom andra är nervösa, nu ska vi visa.....åsså glömmer man allt och chanspassar, chansbryter, chansskjuter.....åsså blire bara pannkaka....
Jag tror vi får ändra till bortaplantaktiken och chilla lite mer i början och hålla oss till grunderna, för detta ser för taskigt ut....
Hemmaplan, nu kör vi, dom andra är nervösa, nu ska vi visa.....åsså glömmer man allt och chanspassar, chansbryter, chansskjuter.....åsså blire bara pannkaka....
Jag tror vi får ändra till bortaplantaktiken och chilla lite mer i början och hålla oss till grunderna, för detta ser för taskigt ut....
+ 3
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Zäta75: I vår hemmaborg stod klockan på 02.52 när Timrå sköt första skottet som Rögles målvakt tvingades rädda.
Det är ju inget annat än ett stort misslyckande. Så får det inte se ut hemma.
Tack och lov etablerade man tryck på slutet. Hoppas att Timrå tar med sig det in i andra.
Det är ju inget annat än ett stort misslyckande. Så får det inte se ut hemma.
Tack och lov etablerade man tryck på slutet. Hoppas att Timrå tar med sig det in i andra.
+ 6
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Synd man släppte Blomqvist istället för menlösa Andersson Lundin fy fan 🤑🤑
+ 8
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
{297}:Man kommer ut hemma fan sämsta jag sett,många i det här laget skulle behöva klä av sig åka hem.
+ 3
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
{7043}: om Pettersson blir lidande när han inte spelar med Dahlén , är för han är dårlig på skridskorna och ingen fysik
+ 1
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Kulltorp: Nu vill jag se en vändning och att vi vinner. Helst med 5-2
Räknar med att Ante och Lander gett hårtork i pausen
Räknar med att Ante och Lander gett hårtork i pausen
+ 3
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Chrille: Timrå har ju noll pump i hemmamatcherna, det ser ut som att man är på semester. Konstig sak att säga men snacka om nackdel att vi har så många hemmamatcher kvar. Det är som natt och dag gällande inställning när vi spelar hemma respektive borta.
Tydligen är inte Rögle med 5 ordinarie spelare borta ett lag som vi ska föra en match mot. Sen är det ju komedi att det är Andersson ”minichalle 2.0” som får lägen. Pulsen går inte upp när han får ett friläge.
Tydligen är inte Rögle med 5 ordinarie spelare borta ett lag som vi ska föra en match mot. Sen är det ju komedi att det är Andersson ”minichalle 2.0” som får lägen. Pulsen går inte upp när han får ett friläge.
+ 4
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Fattar inte hur man går från att spela mot Färjestad i första på ett sätt för att sedan komma ut mot Rögle på ett totalt annat sätt.
Ante måste sluta vara så envis och ta en jävla timeout när allt och alla ser att laget är helt borta.
Ante måste sluta vara så envis och ta en jävla timeout när allt och alla ser att laget är helt borta.
+ 2
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
{297}: Det KAN ju vara så att de tränar hårdare när de spelar hemma och har tunga ben.
+ 3
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Woody Jokinen: EA gjorde mål på träning den 5 December så han kan om han vill
+ 5
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
{297}: Snart är det bara MIF-tolv-raka-torsk som vi har efter oss i hemmatabellen. Näee, upp till bevis för grabbarna om de har förmågan och jävlar anamma att vinna hemma.
+ 2
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
thorwald: Ja men då var det min farmor som stog i kassen på den träningen 93 år..
+ 2
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
roger_sundsvall: de är så äckligt lojt. Borde fan va löneavdrag när man inte bryr sig!
+ 1
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Så märkligt att var än kameran är på plan så är det typ 4 vita mot 1-2 röda....
+ 1
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Dubbeld: Halloran tar ju inte en åkväg rätt som skall vara så snabb, undviker fysisk spel och hamnar i hörnen! Stor besvikelse..
+ 4
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Kan någon förklara för den skäggige på CMore att 61 och 63 inte är samma siffra…
+ 3
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Söderöver: Vi spelar bara på utsidan, totalt ofarliga i anfallszonen.
+ 4
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Dubbeld: Ja bänka fanskapet Stenqvist bambi på hal is in med Melander.
+ 5
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
sargad: Finns inte mycket som tyder på att vi just nu huserar på rätt plats i tabellen, vi ska nog tyvärr ner några positioner. Däremot så måste ju Timrå hitta ett sätt att spela på hemmaplan, inte bara för att vinna hockeymatcher utan för att kunna locka publik till matcherna.
+ 3
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Zäta75: Tror cirka 40% här inne har bättre bössa än alvarez och andersson
+ 3
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Rallarn: exakt!
Ingen hunger att göra mål!
Bara hunger att få passa i anfallszonen..
Det är hedersamt att få passa där!
Ingen hunger att göra mål!
Bara hunger att få passa i anfallszonen..
Det är hedersamt att få passa där!
+ 1
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Jösses?.. Vill man ha folk till ladan kan man inte spela på detta sätt och torska i princip alla hemmamatcher.
Dags att ta in den där mentala tränaren som de använde inför DIF serien för att gå till botten med hur det kan bli så in åt h-vete stor skillnad på borta och hemmaspelet.
Dags att ta in den där mentala tränaren som de använde inför DIF serien för att gå till botten med hur det kan bli så in åt h-vete stor skillnad på borta och hemmaspelet.
+ 4
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Jadu: Det är ju inte de som ska få lägena. Men de två verkar faktiskt kämpa idag.
+ 1
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Zäta75: Känns som vi är helt ofarliga trots chanser!
Vi känns inte heta och mer laddade på bortaplan. Tycker synd om vår fantastiska hemmapublik!!
Vi känns inte heta och mer laddade på bortaplan. Tycker synd om vår fantastiska hemmapublik!!
+ 2
« Föregående · 2444050 · Nästa »