Olle: tex Corsos när Styf tog in pucken, solklar.
Timrå IK - Södertälje SK 2010-11-23
« Föregående · 1310293 Till forumet
Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2010-11-23
El Maco: Härligt Maco! Andra må hitta lycka i att vi rättrogna inte är överstepräster i märkliga sekter eller Kim Jong ll, när vi visar den ENDA rätta vägen för våra avkommor;)
Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2010-11-23
El Maco: Grattis till skapelsen!
För övrigt känns det bra med en 3-poängare på hemmaplan. Även om matchen inte kan klassas om årets match så är poängen det som var viktigast.
För övrigt känns det bra med en 3-poängare på hemmaplan. Även om matchen inte kan klassas om årets match så är poängen det som var viktigast.
« Föregående · 1310293