Timrå IK - Växjö Lakers 2023-02-18
« Föregående · 2474327 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2023-02-18
The great one: säg det till de som idiotförklarade mig när jag ville se honom som center i 3e kedjan nästa säsong 😉
+ 1
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2023-02-18
Tom Topp: Vilken målfest i Ängelholm 6-7 och skrikfest av Patrik W komnentatorn 😂 Ni måste se den
+ 7
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2023-02-18
Zäta75: Oskarshamn är ruskigt beroende av sina toppspelare. Tror inte det kommer hålla i slutspelet när det tightar ihop sig. De är inne i ett flow nu men man kan inte förlora skotten varje match och förlita sig på att Juel räddar dom match efter match heller.
+ 4
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2023-02-18
Söderöver: Ingen vill möta Oskarshamn i slutspel säger dom i studion
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2023-02-18
Jåkkinen: okej då! Men mot Luleå fanns det ingen som var bra, idag var det precis tvärtom! Det svänger fort i hockey!
+ 2
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2023-02-18
Rallarn: Hehe vi har bara våra övriga 2 bogieteams i FBK och Skellefteå kvar nu. 😅😬
+ 6
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2023-02-18
Zäta75: mm alltid kul med maskotar!
Det är nog inte helt osannolikt att han är med nästa med om inte man lyckats få stopp på bajsviruset…
Tvätta och sprita händer kläder och annat elände!
Det är nog inte helt osannolikt att han är med nästa med om inte man lyckats få stopp på bajsviruset…
Tvätta och sprita händer kläder och annat elände!
+ 2
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2023-02-18
The great one: Man får hoppas att han inte tröttnar och vill få en större roll, när han får saker att hända match efter match men man tjuras med att ha han i en 4:e kedja. Finns så mycket mer att få ut där. Han fick ju spela i första en koooort sväng för ett tag sen, lite mer tålamod.
+ 7
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2023-02-18
Söderöver: Har vi förlorat med Wärmhed med? Jag tror inte det. Tror det är 3 möjligtvis 4 matcher han varit med och vi hae vunnit alla. Rätta mig om jag har fel. Han var mycket bra idag
Snälla Ante fortsätt spela Wärmhed! A-laget mycket viktigare än J20
Snälla Ante fortsätt spela Wärmhed! A-laget mycket viktigare än J20
+ 11
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2023-02-18
{9908}: Bra skrivet! Och vilken vinst mot serieledarna! Betänk att vi hade Lundin, Palola och inte minst Lander borta! Walle bäst idag, men Emil gjorde också sin bästa match på länge!
+ 5
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2023-02-18
mikenomad: det där är en skärmdump värd sin läng i guld! Hahahahahaha
+ 4
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2023-02-18
Greven: det flaggades för att han inte skulle göra hela matchen och det är nog klokt efter vätskedrivande sjukdom.
Kul att Walli får pris för matchens lirare.
Rätt!
Didrik Strömberg ska ha en rejäl klapp på axeln med
Han smällde på ordentligt och täckte både passningar och skott defensivt!
Klart godkänd kan som lag ikväll!
Klart dom är svettiga tidigare två matcher med men nu spelade man större delen av matchen som ett lag och det värmer!
Jag ser gärna att finnen får pröva en match nu och ber till högre makter att han gör en supermatch och får igång tävling på målvaktssidan!
Johanson är och har varit stabil som en berggrund men det där lilla extra uteblir de senast 10 matcherna.
Jag inbillar mig att en sund tävling mellan målvakterna ger det lilla extra på isen.
Riktigt kul ikväll! Jag ska fira med ett gympass.
Matchen kalkon ger jag till Tobias Nordlander som visar osedvanligt dålig känsla denna match.
Tvivelaktiga icings och 3-4 offsidebeslut som inte gör annat än hacka sönder matchen.
Oerhört skarpsynt när han tar tvåan på Hanzl från blå med.
Men är det den fränaste kritiken mot domarna så är detta en bra match för dem!
Erixon: det är patetiskt att filma…
Erixon: som back släpper du inte egna slottet!
Stenqvist: det är mål som räknas. Inte felpass.
Annars bra!!!!!!
Kul att Walli får pris för matchens lirare.
Rätt!
Didrik Strömberg ska ha en rejäl klapp på axeln med
Han smällde på ordentligt och täckte både passningar och skott defensivt!
Klart godkänd kan som lag ikväll!
Klart dom är svettiga tidigare två matcher med men nu spelade man större delen av matchen som ett lag och det värmer!
Jag ser gärna att finnen får pröva en match nu och ber till högre makter att han gör en supermatch och får igång tävling på målvaktssidan!
Johanson är och har varit stabil som en berggrund men det där lilla extra uteblir de senast 10 matcherna.
Jag inbillar mig att en sund tävling mellan målvakterna ger det lilla extra på isen.
Riktigt kul ikväll! Jag ska fira med ett gympass.
Matchen kalkon ger jag till Tobias Nordlander som visar osedvanligt dålig känsla denna match.
Tvivelaktiga icings och 3-4 offsidebeslut som inte gör annat än hacka sönder matchen.
Oerhört skarpsynt när han tar tvåan på Hanzl från blå med.
Men är det den fränaste kritiken mot domarna så är detta en bra match för dem!
Erixon: det är patetiskt att filma…
Erixon: som back släpper du inte egna slottet!
Stenqvist: det är mål som räknas. Inte felpass.
Annars bra!!!!!!
+ 4
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2023-02-18
Bragd-Birger: Alltså det finns så mycket att säga om detta men ska försöka hålla mig kortfattad.
Sjukt jävla underbar seger och Växjöplastspöket är dödat! Möter vi dom i slutspel så tror jag inte de kommer känna sig helt bekväma efter detta.
Alla gör en bra match i princip. Härlig kämpamoral idag även utan Lander i 2 perioder. Fortsätter vi såhär kommer det ramla in fler 3 poängare
Dahlen visar vägen med 1-0 och vae bättre än på länge åker skridskor kämpar och tar initiativ. Hartmann fortsatt het och Walli underbar som vanligt. Saknar ord för hans prestation. Johansson tät där bak
Nu skiljer det 3p bara upp till Örebro på 3e plats. Färjestad på tisdag blir en slutspelsmatch rakt av. Förhoppningsvis med Lander tillbaka. Färjestad är i fritt fall vad är det 4-5 raka förluster och viktiga spelare borta. Ska de vända trenden eller ska vi lyckas vinna mot även dom äntligen? Det blir superspännande. Räknar med lika stor kämpamoral som idag.
Fira nu kära timråiter. Det ska jag
Sjukt jävla underbar seger och Växjöplastspöket är dödat! Möter vi dom i slutspel så tror jag inte de kommer känna sig helt bekväma efter detta.
Alla gör en bra match i princip. Härlig kämpamoral idag även utan Lander i 2 perioder. Fortsätter vi såhär kommer det ramla in fler 3 poängare
Dahlen visar vägen med 1-0 och vae bättre än på länge åker skridskor kämpar och tar initiativ. Hartmann fortsatt het och Walli underbar som vanligt. Saknar ord för hans prestation. Johansson tät där bak
Nu skiljer det 3p bara upp till Örebro på 3e plats. Färjestad på tisdag blir en slutspelsmatch rakt av. Förhoppningsvis med Lander tillbaka. Färjestad är i fritt fall vad är det 4-5 raka förluster och viktiga spelare borta. Ska de vända trenden eller ska vi lyckas vinna mot även dom äntligen? Det blir superspännande. Räknar med lika stor kämpamoral som idag.
Fira nu kära timråiter. Det ska jag
+ 9
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2023-02-18
Bragd-Birger: återigen slår du huvudet på spiken.
Mot Plastsjö är det tålamod som gäller. De spelar sällan ut motståndet utan de utsmartar de andra lagen. Skönt att vi lyckas utsmarta dem!!!
Mot Plastsjö är det tålamod som gäller. De spelar sällan ut motståndet utan de utsmartar de andra lagen. Skönt att vi lyckas utsmarta dem!!!
+ 4
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2023-02-18
Enda "negativa" är att vi släppte in ett i slutet och att vi inte satt någon i tom kasse, lägen hade vi gott om. Så jämnt som det är förvånar det inte om allt kommer hänga på målskillnad.
+ 2
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2023-02-18
Kollektiv vann ikväll när Ante ÄNTLIGEN laborera i lage!!
Ja skit i vicket bar vi tar oss tä slutspel så bjur ja på Explorer på parkeringen vid Sydkraft 🥳🥳🥳
Ja skit i vicket bar vi tar oss tä slutspel så bjur ja på Explorer på parkeringen vid Sydkraft 🥳🥳🥳
+ 13
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2023-02-18
Hyfsat skön seger!
Tycker man gör det bra från start. Matcher mot Växjö blir ett chicken-race i tålamod och tråkighet. Nu höll Timrå huvudet kallt i nästan 60 minuter.
Och: äntligen lite tryck i skridskoåkningen! Då får man plötsligt lite utdelning offensivt, inte minst genom att man får PP - som man spelar riktigt bra i.
Äntligen en 3a mot det där jävla laget! Det blir nog en fyrfingrars Lagga på det.
Hockey är en underbar sport!!!1
Tycker man gör det bra från start. Matcher mot Växjö blir ett chicken-race i tålamod och tråkighet. Nu höll Timrå huvudet kallt i nästan 60 minuter.
Och: äntligen lite tryck i skridskoåkningen! Då får man plötsligt lite utdelning offensivt, inte minst genom att man får PP - som man spelar riktigt bra i.
Äntligen en 3a mot det där jävla laget! Det blir nog en fyrfingrars Lagga på det.
Hockey är en underbar sport!!!1
+ 14
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2023-02-18
Dubbeld: Bästa med matchen var segern åt Bulla. Rätt så slätstruket annars.
+ 5
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2023-02-18
Snacka om "slutspelsmatch" Mot FBK på Tisdag, skiljer en poäng.
+ 7
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2023-02-18
OlliJanne: Härligt!!!! Inte snyggt men poängen räknas. Vad hände ned lander? Inte riktigt frisk?
+ 2
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2023-02-18
OlliJanne: det är ändå 3 poäng mot ett ”omöjligt” lag, nu krossar vi Färjestad i bara farten.
+ 10
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2023-02-18
{297}: jag skiter fullständigt hur det såg ut eller inte såg ut ikväll... 3 fucking jävla poäng smakar så jävla satans bra i detta läge
+ 8
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2023-02-18
{9908}: Vi hedrar Bo Bulla med en livsviktig seger!
Underbart! Firar ikväll och kommer bada i vängåvan som utlovat. Får nog lova det oftare framöver
Underbart! Firar ikväll och kommer bada i vängåvan som utlovat. Får nog lova det oftare framöver
+ 11
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2023-02-18
Stark vinst! Ingen bländande offensiv ishockey idag heller men effektiva i viktiga lägen och ett riktigt bra, hårt jobb i defensiven. Växjö hade svårt att komma till de med.
+ 1
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2023-02-18
{297}: SEGERRRRRRRR!!!!!!!! FAN VA BRA GJORT!!!!!!🇺🇿🇺🇿🇺🇿🇺🇿🇺🇿
+ 7
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2023-02-18
Tre poäng mot ett grislag och märkliga domare. Bra lördag. Dra åt helvete Växjö. Nu vet ni att vi kan slå er när som helst.
+ 8
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2023-02-18
falconuggla: Kör vi VM i onödiga utvisningar ikväll? Pettersson, Erixon och nu Hanzl. Bra kämpat ikväll iaf.
+ 3
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2023-02-18
Olli Hahl: säsongens mest imponerande seger tycker jag. Växjö är inte dåliga ikväll, vi är riktigt täta i mittzon och spelar perfekt utifrån våra förutsättningar.
+ 4
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2023-02-18
Att Hanzl inte har lärt sig? Tredje utvisningen han får denna säsong för att spela med handen på tek????
+ 8
« Föregående · 2474327 · Nästa »
