- YouTube
Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
« Föregående · 2798977 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Zäta75:ej godkänt. . haha nej verkligen inte...Detta var årets sämsta insats. ..förutom klubbledningens agerande då... och då skojar jag inte ens. 😏
+ 3
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Varför inte Kapanen Walli på straffar istället för iskalla gubbarna Päjjärvi Pettersson Rigtare också
+ 4
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
bar mofftak: Ja Pääjärvi bör ej ta atraffar. Bra på frilägen dock. Olika saker
+ 2
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Karlsson74: Jag väljer att se det såhär: Timrå hämtar igen ett tvåmålsunderläge i sista perioden och tar poäng i en match som ingen kommer minnas om en vecka.
+ 8
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Erre92: Ruggigt dåliga straffar återigen. Ruggigt dålig match, från start till stopp.
Men va fan; vi ska ju älska allt och se det fina i allt numer. Here it goes.
Matchens höjdpunkter;
1) poäng trots megasuperdeluxdåligt spel.
2) Pilö bröt inte benet
3)...
Men va fan; vi ska ju älska allt och se det fina i allt numer. Here it goes.
Matchens höjdpunkter;
1) poäng trots megasuperdeluxdåligt spel.
2) Pilö bröt inte benet
3)...
+ 5
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
vonDöbeln: Hirschovits kunde lägga straffar men de är väl fornminne ..... 10-15 år sen iaf
+ 3
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Kan man träna på straffar? Om så, varför är det så jävla omöjligt att göra mål.
+ 2
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Jag skiter fullständigt i 1p idag, jag hade fan hellre torskat med 5-0 så man hade kunnat göra annat sista perioden, en av de pissigaste hockeykvällarna på länge, och sämst matchen på hela säsongen.
+ 2
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Timrå är verkligen värdelös på straffar...sveriges mest framtunga lag. Jo.tjena.
+ 3
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Kerstin_k: Nej, den enda mer eller mindre garanterade målskytten vi har är väl Pääjärvi på frilägen men är det straff så går det för sakta för honom.
Tror tränarna blandar ihop friläge och straff men det är helt olika discipliner.
Tror tränarna blandar ihop friläge och straff men det är helt olika discipliner.
+ 2
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
VARFÖR får alltid Pääjärvi chansen? Även under Antes tid, kan inte minnas att han satt en enda straff
+ 2
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
{10774}: Vi får 1p mot usla Växjö. Bättre än 0 men ej godkänt
Och det är 100% Oldeen håller på Växjö!
Och det är 100% Oldeen håller på Växjö!
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Har vi haft en enda säsong de senaste 10 med ordentliga straffskyttar?
Fanimej patetiskt.
Skämskudde till hela jävla laget idag.
Stal en poäng som de inte förtjänade.
Fanimej patetiskt.
Skämskudde till hela jävla laget idag.
Stal en poäng som de inte förtjänade.
+ 1
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
bar mofftak: men låt Pääjärvi lägga en straff för fan, han har väl gjort mål på 8/10 frilägen denna säsong.
Nä det gick ju inte så bra.
Nä det gick ju inte så bra.
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
BlackBay: Låt Hållander Wedin Päjäärvi ta straffar plus Pilö. Ej Dahlen Kapanen
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
JonteD: Timrå har alltså en kedja med Hartmann, Eisenmenger och Johansson. Där kan vi snacka iskallt gäng.
+ 10
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Andersson: Sjukt att domaren står och ser två solklara interference på två timråspelare så att Växjö får 3-1-läge och domarjäveln står och ”vinkar upp”. Helt sjukt. Våga använda pipan för fan.
+ 2
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Kryset: Jonte e värdelös han har bara passat till bägge målen vi borde trejda honom som du tycker elr hur!!!!!🇺🇿🤬
+ 1
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Zäta75: Vid straffar finns det inga backar att sikta på i alla fall, men det blir väl mitt i magen istället. Positivt att det ser ut att vara poängtapp även hos några andra topp-6 lag.
+ 1
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
{469}: 3 mot 3 i en dödstyst hall; höjden av icke-underhållning?
+ 3
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Rico01: Blir det straffar förlorar vi antagligen. Bra målvakt men odugliga på straffar
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Karlsson74: vi tar poäng i allafall och vi kanske kan räkna in det här på topplagsbeteende kontot, att ta poäng fast man spelar kasst?
+ 3
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Zäta75: men, dock , tar 1p alla dar i veckan efter en sån här match.
+ 3
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Karlsson74: Det blev poäng. Tur att jag inte håller på med gambling.
+ 1
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
bar mofftak: 😂😂😂
Fan vad det går för Oldeen när Fakers hakar Nässens friläge
Tror nog han håller på Växjö ändå. Vilket jävla skrik rakt ut
Fan vad det går för Oldeen när Fakers hakar Nässens friläge
Tror nog han håller på Växjö ändå. Vilket jävla skrik rakt ut
+ 1
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Man har fått chansen och man trodde de var på g att lyfta sign. men spelet är lika dåligt ändå... Tar vi poäng i kväll får det räknas som stöld. .
+ 3
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
bar mofftak: Bänka Barre resten av matchen nu....
Han vill ju verkligen inte ikväll
Han vill ju verkligen inte ikväll
+ 1
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Vafan, om Eronen ska passa till dig kan du inte backa ifrån Hartmann.
Edit: Och icing på det. Tungt.
Edit: Och icing på det. Tungt.
+ 4
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Per "Skägget, Sheriffen, Bombaren" Svensson!
Fan va kul att de 2 som kämpat mest fått med sig mål ikväll!
Fan va kul att de 2 som kämpat mest fått med sig mål ikväll!
+ 7
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
{russki
y medved blyat}: Ge han sparken eftersom han inte duger till ngt!!!!!!!🇺🇿🇺🇿
Da'n såt'en igen YEEEEEZZZZZ Skäääääggett!!!
y medved blyat}: Ge han sparken eftersom han inte duger till ngt!!!!!!!🇺🇿🇺🇿
Da'n såt'en igen YEEEEEZZZZZ Skäääääggett!!!
« Föregående · 2798977 · Nästa »