1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614875 inlägg · 6214 ämnen

Timrå-Riga


Sv: Timrå-Riga
Andersson: Det är ju naturligtvis Mattias Karlsson


Sv: Timrå-Riga
Andersson: Jag gissar på Anger...

Sv: Timrå-Riga
Skarin: Hmmm det är ju TIMRÅ som spelar då ska det vara live på swehockey hehe

Sv: Timrå-Riga
actionleif: 1-1 gjordes av en "ny" finne vid namn Osmo Korvalorwa. Han spelar tydligen i Blues farmarlag vanligtvis. TIK har fått låna in honom. De är på träningsläger i Västerås så Challe hörde sig för under dagen om det fanns nån att norpa. Killen är född 90 och är draftad av Toronto.

Sv: Timrå-Riga
bucken: Vart trycker man sen i den där röran?

Sv: Timrå-Riga
Ambroo: ööööh

Sv: Timrå-Riga
bucken: När bucken släpps den 24:e sep får du all statistik du behöver ;)

Sv: Timrå-Riga
TRL: nyheter sedan dynamo timrå

Sv: Timrå-Riga
Ambroo: Man kan väl för f.. inte heta Korvalorwva - vad är det för ett namn? :-)

Sv: Timrå-Riga
Kevin O Shea: Det är inte svensk i alla fall ;)

Sv: Timrå-Riga
Anonymous: Spel i andra - 4 minuter...

Sv: Timrå-Riga
Kevin O Shea har redan lyckats bli ovän med letterna på "kommentera"...

Sv: Timrå-Riga
Kevin O Shea: hur hittar man till live-rapporteringen?

Sv: Timrå-Riga
Kevin O Shea: Hitte på hehe


Sv: Timrå-Riga
T T: tackar , men 'översättningarna' är i knepigaste laget ;)

Sv: Timrå-Riga
Timrai avvisande det låter ju bra det

Sv: Timrå-Riga
bucken: Hela laget åkte på det

Sv: Timrå-Riga
bucken: Säkert avvaktande utvisning för Riga ... eller nånting liknande .

Sv: Timrå-Riga
Också att det är 41 Tikare online på HS måste ju vara något form av rekord

Sv: Timrå-Riga
jens_88: Tänkte på det jag också. Det är en imponerande siffra.

Sv: Timrå-Riga
Andersson: Jag skulle gissa på Timrå utvisade.

Sv: Timrå-Riga
Skarin: 45st nu.. Jäklar, visste inte ens att det fanns så många här inne

Sv: Timrå-Riga
Skarin: timeout timrå

Sv: Timrå-Riga
bucken: Åke har det nog svettigt.

Sv: Timrå-Riga
Skarin: Gissar på att Åke storspelar där ute.
Kom igen nu - gör ett mål till Timrå!

Sv: Timrå-Riga
Skarin: ''34 minuter - en betydande övervikt Dynamo. Njut av möjligheten att inte använda zink''

Va ? ;)

Sv: Timrå-Riga
Tycker SK ska skicka mig på språkläger så vi slipper sådana här saker i framtiden

Sv: Timrå-Riga
Andersson: pp timrå

Sv: Timrå-Riga
jens_88: 2-1 till Riga, Cipulis.

Sv: Timrå-Riga
va fan 2-1 i underläge

Sv: Timrå-Riga
"Kevin O'Shea din mamma luktar Motorola"

Sv: Timrå-Riga
baklängesmål 15 sekunder in i vårat pp? ajajaj...

Sv: Timrå-Riga
Bigthelin: ähh vi tar dom i sista 2-3

Sv: Timrå-Riga
Rapport från Abron: Dålig ork, går på tre femmor. Starkov målskytt.

Backparet Moe/Sebbe passar inte så bra ihop
M.Karlsson stabil i början men har tappat lite nu..
Riga gjorde 2-1 i boxplay..

Sv: Timrå-Riga
Visst ja, Åke storspelar men det hade vi ju redan gissat oss till.

Han är även övertygad om att Kirill spelar till sig ett kontrakt rätt snabbt.

Sv: Timrå-Riga
actionleif: Korwen då?

Sv: Timrå-Riga
Ambroo: Såg allmänt slapp ut.


Sv: Timrå-Riga
actionleif: Mmm, bullens...

Sv: Timrå-Riga
gunarsLV: Vilken fin länk du hittat.

Sv: Timrå-Riga
nu börjar 3e:)

Sv: Timrå-Riga
nu börjar 3e:)

Sv: Timrå-Riga
31 räddningar redan. Svettig kväll för Åke.

Sv: Timrå-Riga
T T: 24 räddningar får jag det till.

Sv: Timrå-Riga
Någon som vet vem Timrås målskytt i matchen är ?

Sv: Timrå-Riga
Andersson: Starkov

Sv: Timrå-Riga
actionleif: google translation from latvian to swedish

Sv: Timrå-Riga
Jens: Oj, var det vi som hade flest skott i första...

« · 1169973 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer