Timrå - Södertälje 17/01/09
« Föregående · 1113168 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå - Södertälje 17/01/09
Yellowcard:
Svårt att se på en värmning, men det var bra fart på den i alla fall.
Svårt att se på en värmning, men det var bra fart på den i alla fall.
Sv: Timrå - Södertälje 17/01/09
Snoop: Inte sura nu...Lotvonen eller Lehtonen, spelar det eg. så stor roll?
Sv: Timrå - Södertälje 17/01/09
Snoop: Jotack....det vill jag lova! Lite sarkasm från min sida bara...
Sv: Timrå - Södertälje 17/01/09
Domare: Christer Lärking
Tomas Källin, Anders Ahlström
Vet inte om något skrivit det, men jag gör de iaf nu :P
Tomas Källin, Anders Ahlström
Vet inte om något skrivit det, men jag gör de iaf nu :P
Sv: Timrå - Södertälje 17/01/09
mikenomad: I dagbladet står det " Backen Mikko Lehtonen dras med förkylning men kommer sannolikt att spela idag ändå".
Sv: Timrå - Södertälje 17/01/09
John K: Haha, ja ja ja. Ett stycke hit ett stycke dit, nevermind ;) Sorry. I vilket fall som helst så måste vi vinna idag.
Matchtips: 2-1.
Dagens säkraste på lången: FBK-RBK 1.
Dagens joker: BIF-VF 2.
Dagens trippel: TIK-SSK 1, FBK-RBK 1, BIF-VF 2.
Lasta på och lycka till.
Matchtips: 2-1.
Dagens säkraste på lången: FBK-RBK 1.
Dagens joker: BIF-VF 2.
Dagens trippel: TIK-SSK 1, FBK-RBK 1, BIF-VF 2.
Lasta på och lycka till.
Sv: Timrå - Södertälje 17/01/09
Snoop: Jo, men Jimmy som beskådat värmningen kunde konstatera att han inte fanns med där vilket däremot Lotvonen gjorde.
Sv: Timrå - Södertälje 17/01/09
Klart att Lehtonen INTE spelar idag!
Länkar:
http://www.st.nu/sport/index.php?action=visa_artikel&id=793338&nav_section=2&nav_order=2&nav_part=3
http://www.st.nu/sport/index.php?action=visa_artikel&id=793338&nav_section=2&nav_order=2&nav_part=3
Sv: Timrå - Södertälje 17/01/09
Mathias: Allt det där gick att läsa i Jimmy Hammares blogg långt innan lunch t.o.m.
Sv: Timrå - Södertälje 17/01/09
mikenomad: Ska man hoppas på nåt så är det väl att hans fantastiskt svaga immunförsvar avskräcker hugade spekulanter drar ner marknadsvärdet på honom så att vi kan behålla honom utan att behöva bli ruinerade. Sedan att nästa säsong inte störs av skumma virus o dyl.
Sv: Timrå - Södertälje 17/01/09
Mathias: "Kimmo Lotvonen, Robin Jonsson" Haha vilket jävla backpar, Mörkrädd när jag läser det!
Sv: Timrå - Södertälje 17/01/09
Blizzard: Kimmo Lotvonen, Robin Jonsson? Kimmo Lotvonen OCH Robin Jonsson?? Fy faaen....
Sv: Timrå - Södertälje 17/01/09
mikenomad: Haha, ja! hur fan ska det gå =P Eller så är båda så kass så den andre ser bra ut ;-)
Sv: Timrå - Södertälje 17/01/09
Mathias: Nu är det fan i mig dags att sparka alla djävla läkare.
Spelarna dras ju till dem som flugor till skit.
Finns ingen läkare är det bara att bita ihop
Själv bryter jag ihop ......snart
Spelarna dras ju till dem som flugor till skit.
Finns ingen läkare är det bara att bita ihop
Själv bryter jag ihop ......snart
Sv: Timrå - Södertälje 17/01/09
Blizzard: Den där Lehtonen måste ju vara en hypokondriker eller en jävla porslinsfigur,han är ju sjuk ofta och då handlar det inte om nåt benbrott el dylikt det är magen eller nån förkylning,en jävla kärring som bara känner efter hela tiden om han har ont nånstans så han slipper spela.
Sv: Timrå - Södertälje 17/01/09
fighter + andra: Som jag förstått det hela så har han ju tidigare haft problem och därmed fått antibiotika.
Men en sjukdom/förkylning kan ju alla dra på sig i dessa tider.
www.st.nu/sport/index.php?action=visa_artikel&id=785967&nav_section=4&nav_order=10&nav_part=10
dagbladet.se/sport/1.382379
Men en sjukdom/förkylning kan ju alla dra på sig i dessa tider.
www.st.nu/sport/index.php?action=visa_artikel&id=785967&nav_section=4&nav_order=10&nav_part=10
dagbladet.se/sport/1.382379
Sv: Timrå - Södertälje 17/01/09
fighter: Nja nu får vi nog sansa oss..inte sitter Lehtonen bredvid rinken o tittar på för att det är roligare..naturligtvis kan infektioner gripa hårdare tag om vissa ...o gubbar blir lika ofta förkylda som "kärringar"
Sv: Timrå - Södertälje 17/01/09
Laken: Men vissa känner ju efter så mycket,hur ofta har man inte gått till jobbet och varit lite krasslig.
Sv: Timrå - Södertälje 17/01/09
fighter: Vad har du för jobb då som kan jämföras med en elitseriematch? Är du genomblöt av svett efter att arbetspass?
Sv: Timrå - Södertälje 17/01/09
fighter: Du kan nog inte jämföra våra jobb med att vara hockeyspelare eller?
Jag tror och hoppas att Timrå har bra kontroll på Lehtonens hälsostatus nuförtiden och att detta är en vanlig sjukdom/förkylning som alla vi kan drabbas av.
Jag tror och hoppas att Timrå har bra kontroll på Lehtonens hälsostatus nuförtiden och att detta är en vanlig sjukdom/förkylning som alla vi kan drabbas av.
Sv: Timrå - Södertälje 17/01/09
Per HApps:Det gillar väl inte dom i ledningen att dom går till homeopat...det ska va värktabletter. *L*
Sv: Timrå - Södertälje 17/01/09
zita: Oj då jag verkar har klivit på nåns tå,jag glömde ju bort att hockeyspelare är väldigt utsatta dåliga löner och anställningsvillkår etc,
jag ville bara lyfta fram att jag tycker att just Lehtonen är sjuk ofta.
speciellt nu när varje match betyder så mycket.
jag ville bara lyfta fram att jag tycker att just Lehtonen är sjuk ofta.
speciellt nu när varje match betyder så mycket.
Sv: Timrå - Södertälje 17/01/09
Eftersom Lehtonen tydligen inte är med idag , varför inte prova Sunnqvist som back ( tex i fjärdekedjan ) ?
Sv: Timrå - Södertälje 17/01/09
zita: Lehtonen är ju bara genomblöt av svett efter varannan match...
Sv: Timrå - Södertälje 17/01/09
JAG HATAR BACKLUND !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sv: Timrå - Södertälje 17/01/09
Wesse1: man får inte säga något dumt om backe här .. vissa tar illa upp
Sv: Timrå - Södertälje 17/01/09
Wesse1: ja .. visst är det så .. men för många här inne är han bra som fan vad han än gör
Sv: Timrå - Södertälje 17/01/09
nectis: Hittar till alla andra men inte Timrå-SSK, kanske lika bra det...
Sv: Timrå - Södertälje 17/01/09
Wesse1: Backe är ju full, skicka hem honom. Trist att det lär bli mittzonsköttarhockey resten av den här matchen.
Sv: Timrå - Södertälje 17/01/09
nectis: Ingenting att se, jag har den på TV men har bytt match nu....
« Föregående · 1113168 · Nästa »