Timrå Supporterklubb 40år!
« Föregående · 31009 Till forumet
Sv: Timrå Supporterklubb 40år!
Va kul att supporterklubben fyller 40 år,
jag TYCKER ATT TIK-Gävleborg ska ligga i gävle.
gissa varför kan någon gissa????
jo för att brynäs spelar i gävle och det är bättre att det ligger en supporterklubb i gävle!
liksom då får supporterklubben hemmamatcher i gavlerinken....
någon som tycker det samma som jag?
och en sak till jag tycker att bussarna ska gå ifrån gävle.......
jag TYCKER ATT TIK-Gävleborg ska ligga i gävle.
gissa varför kan någon gissa????
jo för att brynäs spelar i gävle och det är bättre att det ligger en supporterklubb i gävle!
liksom då får supporterklubben hemmamatcher i gavlerinken....
någon som tycker det samma som jag?
och en sak till jag tycker att bussarna ska gå ifrån gävle.......
Sv: Timrå Supporterklubb 40år!
Mycket bra, här hinner man knappt efterfråga div. hyllningar från supporterklubbens sida och så plötsligt är en supportergala på gång. Strålande! Men ett sprejat lakan på nästa hemmamatch betyder också en del..(Boman78;s förslag)..
Sv: Timrå Supporterklubb 40år!
Självklart så kommer det att bli en fest för att hylla den pigga 40-åringen. Men för att vi skall kunna få med även spelarna så måste
festen ligga så att den inte stör deras planer inför vad som ev. komma skall i framtiden.
Vi har fört disskutioner med ett flertal resturanger i stan och vi har bestämmt oss för vart festen skall vara (90% säker).
Information kommer att komma ut så fort som vi är överens
med lagledningen och den arrangerande resturangen.
Så håll ut kära vänner, info kommer att komma i god tid innan så
att även utomsockens medlemmar skall kunna medverka.
festen ligga så att den inte stör deras planer inför vad som ev. komma skall i framtiden.
Vi har fört disskutioner med ett flertal resturanger i stan och vi har bestämmt oss för vart festen skall vara (90% säker).
Information kommer att komma ut så fort som vi är överens
med lagledningen och den arrangerande resturangen.
Så håll ut kära vänner, info kommer att komma i god tid innan så
att även utomsockens medlemmar skall kunna medverka.
« Föregående · 31009
LÄNGE LEVE TIMRÅ IK!!!