U18
« Föregående · 1678579 · Nästa » Till forumet
Sv: U18
Knylan: En final är alltid en final och en enorm morot att sträva mot, men på något sätt kan man väl säga att brons är "det lilla guldet". Detta eftersom målet i en grupp alltid måste vara att vinna den sista matchen och tar man då silver så har man ju på nåt sätt ändå avslutat negativt. Nu var gårdagens semifinaltorsk extra bitter med tanke på hur den avgjordes och självklart ska man sträva dit, jag säger inget annat. Förbannat starkt av den här gruppen ungdomar att prestera som bäst när det (nästan) gäller som mest! :-)
+ 8
Sv: U18
EArk: Surt så in i h-vete. Förhoppningsvis hittar man nya krafter i morron m.h.a demontränare Stridh om inte annat!!!
Motståndare blir f.ö Frölunda. Bara minuter kvar och underläge 0-4 mot Leksand.
Motståndare blir f.ö Frölunda. Bara minuter kvar och underläge 0-4 mot Leksand.
Länkar:
FRÖ - LIF (1-5)
FRÖ - LIF (1-5)
+ 1
Sv: U18
Diddeli: I fem mot fem så tycker jag att vi har detta, betydligt mer aktiva än Brynäs. Det märks att man har bra självförtroende. Mycket glädjande att se hur de fullkomligt skiter i den där plågsamma ödmjukheten som vi TIKare för oss med hela tiden, att vi ska vara försiktiga och artiga, inte vara så kaxiga. De bara kör. Det gäller bara att man lyckas göra det utan att dra på sig BP.
+ 7
Sv: U18
Att SSK åker ner, ett lag som tillhörde gamla Elitserien åker ur Allsvenskan var ju inte alls trevligt, Pantern vad är det för något? Sundsvall i Allsvenskan blir också spännande. Leksand mot Malmö byter jag alla dagar i veckan. Alla har en åsikt om hela Sveriges Leksand, ingen har en åsikt om danskar.
Sv: U18
Friman SR: Det beror på vem som producerar men det har inte strulat när jag tittat i alla fall, visserligen har det varit mestadels från Timrå där man tar det där väldigt seriöst. I vanliga fall så produderas ju matcherna av föräldrar till spelare i hemmalaget men nu när det är slutspel så kan det säkert bli lite proffsigare.
+ 1
Sv: U18
157620: Haha, jag vet nog inget annat ord man kan sammanfatta det hela än med "gulligt". En stilstudie i nervositet och hantering av att stå framför micken för första gången i karriären. Elias Pettersson kan mycket väl vara det största löftet vi fått fram sen Zäta och det där är vad jag vet första gången man sett honom bli intervjuad i rörlig bild. Kommer sannolikt kunna användas som rolig återblick i framtiden.
+ 6
« Föregående · 1678579 · Nästa »