U18
« Föregående · 1678579 · Nästa » Till forumet
Sv: U18
Knylan: En final är alltid en final och en enorm morot att sträva mot, men på något sätt kan man väl säga att brons är "det lilla guldet". Detta eftersom målet i en grupp alltid måste vara att vinna den sista matchen och tar man då silver så har man ju på nåt sätt ändå avslutat negativt. Nu var gårdagens semifinaltorsk extra bitter med tanke på hur den avgjordes och självklart ska man sträva dit, jag säger inget annat. Förbannat starkt av den här gruppen ungdomar att prestera som bäst när det (nästan) gäller som mest! :-)
+ 8
Sv: U18
...kvitterat i J18.-derbyt :)
45:39 1-1 (EQ) TIK 61. Kaijser, Sebastian (3)
22. Sundberg, Axel
45:39 1-1 (EQ) TIK 61. Kaijser, Sebastian (3)
22. Sundberg, Axel
Länkar:
TIK - MODO (1-1)
TIK - MODO (1-1)
+ 1
Sv: U18
...och tar ledningen!
49:11 2-1 (EQ) TIK 14. Hållander, Filip (1)
9. Björkman, Anton
49:11 2-1 (EQ) TIK 14. Hållander, Filip (1)
9. Björkman, Anton
Länkar:
TIK - MODO (2-1)
TIK - MODO (2-1)
+ 1
Sv: U18
MoDo kvitterar i slutet och får matchen till sudden där man sedan tyvärr avgör. Jobbigt läge där helgens båda bortamatcher måste vinnas...
Länkar:
TIK - MODO (2-3)
TIK - MODO (2-3)
Sv: U18
Kulltorp: Det är lite synd att j-lagen och U16 spelar samtidigt. Både J18 och U16 får spela utan sina vassaste spelare då man så klart prioriterar de äldsta lagen först.
I kväll hade Modos J18 alla sina bästa tillgängliga och med tanke på hur jämnt det ändå var kan man ju tänka sig att Elias Pettersson hade kunnat vägt över till Timrås fördel i J18-matchen om inte J20 spelat samtidigt t ex.
I kväll hade Modos J18 alla sina bästa tillgängliga och med tanke på hur jämnt det ändå var kan man ju tänka sig att Elias Pettersson hade kunnat vägt över till Timrås fördel i J18-matchen om inte J20 spelat samtidigt t ex.
+ 6
Sv: U18
timråhockey: Vem behöver A-lags spelare mot dagens MODO? ;)
Skämt åtsido, har faktiskt ingen aning om nånting över hur bra Modos juniorlag är, de verkar jävligt bra iallafall då dem vinner guld ofta ser det ut som.
Bara hoppas att Tikarna tar hem det här nu!!! Ända in i kaklet.
Skämt åtsido, har faktiskt ingen aning om nånting över hur bra Modos juniorlag är, de verkar jävligt bra iallafall då dem vinner guld ofta ser det ut som.
Bara hoppas att Tikarna tar hem det här nu!!! Ända in i kaklet.
Sv: U18
timråhockey: Skillnaden är väl (om dom nu har A-lagslirare med) att Modo A-lag har spelat klart för säsongen. Det har inte Timrås dito.
+ 1
Sv: U18
timråhockey: Skulle snarare säga att dom har bästa möjliga lag dom kan ställa på isen. Förutom Jägbring i målet då förstås. Klart vi hade fått en jäkla boost med Hållander och Olofsson i laget, men bättre att dom får vila så dom är fräscha tills SHL-kvalet börjar.
+ 1
Sv: U18
timråhockey:
Inte en a-lagsspelare. Utlånad till div1. Bra försök.
Men det lät ju på dig som vi hade flera med.
Men faktum är att vi inte har en enda från A-laget med i j18.
Inte en a-lagsspelare. Utlånad till div1. Bra försök.
Men det lät ju på dig som vi hade flera med.
Men faktum är att vi inte har en enda från A-laget med i j18.
+ 3
« Föregående · 1678579 · Nästa »