Upprop för Valeri Krykov
« Föregående · 634093 Till forumet
Sv: Upprop för Valeri Krykov
Suzy Q: Stående ovationer är det minsta han är värd på lördag. Otroligt stort gjort av honom att lämna hem och familj för att hjälpa Timrå.
Sv: Upprop för Valeri Krykov
Suzy Q: Frågan är dock om vi sett det sista av Krykov? Har en liten känsla av att det kan bli ännu en återkomst i det sista transferfönstret.
Sv: Upprop för Valeri Krykov
Bragd-Birger: Hoppas kan man ju alltid. Maken till stryktålig spelare har jag aldrig sett...
« Föregående · 634093
Jag tycker att vi ska respektera att han åker hem och bara tackar honom för den tid han varit här! Att han bara kom tillbaka visar ju att han har ett stort hjärta vår käre Valeri!