1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614787 inlägg · 6214 ämnen

Utomhusmatchen Brynäs IF - Timrå IK 2012-12-08


Sv: Utomhusmatchen Brynäs IF - Timrå IK 2012-12-08
mikenomad: ja den berömda harmonin ska vi vara oerhört rädd om

Sv: Utomhusmatchen Brynäs IF - Timrå IK 2012-12-08

Vilken fest, vi var inte bra men Brunass spelade knappt hockey i en period om ens det, jäkla publikfrieri det när det är deras århundradets fest. Skämmes ta mig faan!


Sv: Utomhusmatchen Brynäs IF - Timrå IK 2012-12-08

Grappar, ser ut som om det blir kvalserie för oss även i år. AIK har tre matcher på sig att segla om.


Sv: Utomhusmatchen Brynäs IF - Timrå IK 2012-12-08
Anonymous: Vi är ju kung på Kvalserier! :-)

Sv: Utomhusmatchen Brynäs IF - Timrå IK 2012-12-08

haggen:Ja, jag är besviken på Brynäs som slutade spela hockey efter de gjort 2-0 

Men inte ens den chansen tog nog. Jag förstår tt ni är uppgivna efter att ha låtit Elitseriens i särklass sämsta målvakt hålla nollan. Han  sattes ju inte ens på prov.

Är det er tur att åka ur hockeyns finrum månne? Jag hoppas att ni håller er kvar.

Inte minst för att brynäs kan fortsätta att bygga på sin vinstsvit mot er på hemmais ;-)


Sv: Utomhusmatchen Brynäs IF - Timrå IK 2012-12-08
Laken: Växjö leder iallafall över AIK nu.
Finns hopp än

« · 1541531
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.