Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
« Föregående · 1414338 · Nästa » Till forumet
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Wayne Gresky:
Där har du en poäng, kanske någon kan be Tobbe att kolla..
Där har du en poäng, kanske någon kan be Tobbe att kolla..
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Per HApps: Inte helt omöjligt, han verkar ju inte överdrivet närvarande i coachningen i matchen.
+ 1
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Wayne Gresky:
Tror inte att Perra är inne på HS och kan svara på det.
Tror inte att Perra är inne på HS och kan svara på det.
+ 2
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
KORITFW: Det värsta är att jag hade timrå vinst = 3ggr cash och 1-3 = 39 ggr cash plus röymark mäl = 5ggr cash.
Lägg ihop mina spel och förstå hur JÄVLA KUK ARG JAG ÄR JUST NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lägg ihop mina spel och förstå hur JÄVLA KUK ARG JAG ÄR JUST NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Johnny B Goode:
Herre gud..... Pierre Hedin..
faan håll er på banan
Herre gud..... Pierre Hedin..
faan håll er på banan
+ 2
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
John K:
"Vad är det för sopor till kommentatorer dom har i webbradion"
Jag tror det är Mike Helber och Bosse bildoktor...
"Vad är det för sopor till kommentatorer dom har i webbradion"
Jag tror det är Mike Helber och Bosse bildoktor...
+ 1
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Per HApps: Ja, ja, i utvisningsbåset vinns inga matcher. Klantar!!
+ 1
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Använder de plastklubbor?! Hur fn kan den passen gå gå igenom?!
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
John K: Bara att bocka för iggulden . Han är grym . Inte lika bra som våran murley men ändå
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Föga förvånande. Vi spelar verkligen som skit i det där BP:t.
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
pefr: Vad är det för sopor till kommentatorer dom har i webbradion?
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Tänk om till exempel pikkarainen skulle ha larssons inställning...
+ 2
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Raggaren Putte: Dom behövde inte . Superduperbagarn fixade de där
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Oj, vad USELT vi börjar spela. Backar ner i knä på målvakten hela tiden. Passivt till tusen. Detta går aldrig!
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
superfalle: Risken nu är att de lyckas skrika till sig en utvisning.
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Va fan visslar publiken hela tiden för ? Spelas matchen i övik
+ 2
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
hagos har dött två gånger i rad nu, man skulle nästan kunna tro att han är en fotbollsspelare.
« Föregående · 1414338 · Nästa »