Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
« Föregående · 2284407 · Nästa » Till forumet
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Matsg: Tänkte också på det. Långt uppehåll och Växjö borta. Finns risk att det kommer att se ut som SHL Vs. Div5. Exakt ingenting talar för Timrå.
Är väl läge att göra en solid insats borta mot ett topplag nu va?
Är väl läge att göra en solid insats borta mot ett topplag nu va?
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Matsg: Växjö är ett riktigt lurigt lag. Är ett sånt där lag man tycker man har matchen under kontroll eller till och med för spelet mot stundtals, men helt plötsligt från ingenstans rasslar det till i nätet av ett skott från dålig vinkel.
+ 1
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Herminator: Bra Färjestad! Lovande start även för Timrå. Ser det lika bra ut bakåt som framåt i kväll så kan det ordna sig.
+ 7
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Vad Lodin klantade till det där. Tur det löste sig till slut...
+ 2
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Spelar ingen roll hur bra vi spelar om vi inte lyckas göra jävla mål.
En jobbig hockeysanning.
Åh vad jag hatar ishockey ibland. Dra åt helvete alla jävla handklappors moder.
En jobbig hockeysanning.
Åh vad jag hatar ishockey ibland. Dra åt helvete alla jävla handklappors moder.
+ 4
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
roger_sundsvall: Otippat. Vi kommer 2 mot 1 och Lundin skjuter 100 meter över. Växjö behöver inte många chanser för sina mål.
+ 3
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Zäta75: Olycksminut, Miffona gjorde 1-1 på FBK strax innan..
KÄMPA FAAN NU TIMRÅ!!
KÄMPA FAAN NU TIMRÅ!!
+ 4
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
roger_sundsvall: Fan vad skönt att vi har en som alltid hittar mål!
+ 5
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Sputnik: det blir ju enkelt för motståndarna när timråspelarna inte jobbar färdigt situationerna. Hade blomman bara fortsatt backchecka så hade det där läget inte hänt. Lite samma i offensiv zon men inte är vi sämre än Växjö iallafall.
Såja, Rattie går in och styr upp skiten.
Såja, Rattie går in och styr upp skiten.
+ 6
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Charlie2: Viktigt med snabb replik och viktigt med Rattiemål första på ett tag!
+ 3
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
eliassjo : Tycker vi spelar disciplinerat med självförtroende. Förlåt mig men det ser bra ut!
+ 11
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
{297}: Slarvar i mittzon och slår livsfarliga chanspuckar Växjö snappar upp, annars helt okej period
+ 2
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
eliassjo : Men man kan ju inte annat än att gilla Åberg!!!! Vilken lirare han e!!🏒🏒🏒
+ 15
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Skönt att vi är med från start den här gången! Det finns hopp!
+ 6
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Charlie2: Fortsätter vi såhär finns stor vinstchans ikväll. Hoppas på Fbk också 1-1 där också.
+ 5
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Domarna sköter sig faktiskt hyfsat bra. Trots att den fåtaliga publiken skriker som kastrerade griskultingar varenda gång det blir typ en helt vanlig närkamp. Om några många år får nog ”köpelaget” en publik som förstår sporten ishockey också.
+ 10
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Vårt backspel har definitivt varit sämre än idag, vi hanterar Växjö ganska bra ändå när dom trycker på.
+ 6
« Föregående · 2284407 · Nästa »