Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
« Föregående · 2838052 · Nästa » Till forumet
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
nila: Samma person som misslyckades med att få ut pucken efter den sekvensen med.
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Just nu innebär en sjätteplats att vi får möta Färjestad. Känns ju inte som nåt drömmotstånd
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
JonteD: Kvällen är inte slut än… ;-)
PP har börjat leverera idag förresten, apropå att Dahlén inte är med.
PP har börjat leverera idag förresten, apropå att Dahlén inte är med.
+ 2
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
nila: Malmö är det bättre laget i andra perioden men får inte in pucken...
+ 1
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Dubbeld: precis! Måste röra lite på benen! Jäkligt onödigt!
+ 1
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Labban: han har varit riktigt bra idag! Ser matchen live och han ser otroligt lugn och fin ut. Näkyvä däremot kan vara extra back i slutspelet TACK
+ 3
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Lägger denna på Näkyvä
Hade han bara trampat och fått med sig den där jävla icingen så hade inte Hållander suttit
Hade han bara trampat och fått med sig den där jävla icingen så hade inte Hållander suttit
+ 5
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Bedrövligt hur vi kan lämna slottet helt öppet. Svår puck att ta i det läget för JJ
+ 3
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Var tvungen pausa o spola fram när de blev Sweet Caroline
+ 1
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Villervalla: Emil Sylvegård 1-2 aj 12 sek kvar på boxplay. Ingen nolla för JJ idag
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Kattgubben: Forsmark har ingen aning om var sin markering är…i boxplay. Åker runt och skojar och skrattar med motståndarna. Har han kontrakt nästa säsong eller?
+ 1
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Verkar vara riktiga hemmadomare först ingen icing sen Pet lite med klubban utvisning hur ska det här sluta i slutspelet domarna tar på sig skygglappar
+ 2
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Kattgubben: Växjö har väl haft synpunkter på att Timrå fick någon tveksam i första så nu ska de ge dem lite plåster på såren.
+ 1
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Kulltorp: Ja som jag antydde vände vi en dålig trend och vann tidigare i år båda matcherna som Dahlen var borta 😉
Emil Sylvegård 1-2 aj 12 sek kvar på boxplay. Ingen nolla för JJ idag
Emil Sylvegård 1-2 aj 12 sek kvar på boxplay. Ingen nolla för JJ idag
+ 1
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Zäta75: Nu ska jag reta JonteD lite, men är det Dahlén effekten vi ser? ;-)
+ 3
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Tänk om domarna skulle blåsa för alla såna hakningar... men de gör de inte...
+ 1
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Rip Kirby: Som jag förstår det hade det varit bättre att komma åtta.
Leksand först sen Brynäs i kvarten.
Nu blir det Örebro sen Frölunda eller Färjestad.
Eller?
Leksand först sen Brynäs i kvarten.
Nu blir det Örebro sen Frölunda eller Färjestad.
Eller?
+ 1
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
erathoo: Hela laget pånyttfött idag
Emil Pettersson vilken fart vilka dribblingar
Detta behövde vi oavsett hur det går ikväll. Tar med oss självförtroende in i slutspelet
Emil Pettersson vilken fart vilka dribblingar
Detta behövde vi oavsett hur det går ikväll. Tar med oss självförtroende in i slutspelet
+ 1
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
erathoo: shit....fick vi skada på Nässen nu? Jag som just skulle skriva att det känns skönt att han är tillbaka
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Se Sheriffen spela hockey är som att se Puyol spela fotboll.
Auktoritärt!
Auktoritärt!
+ 2
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
JonteD: Härligt, var nog Wedin som var sist på pucken....bra att få lite boost inför play-in för Wedin.
+ 2
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Skönt för Timråprodukten EP att göra mål igen. Edit: kanske styrdes, men aja 2-0 i vart fall
+ 2
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
roger_sundsvall: Da'n såt'en igen YEEEEEZZZZZ EEEMMMIIILLL!!!!!!🤣😎🇺🇿
+ 1
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
roger_sundsvall:Underbart EP, bygg lite självförtroende inför vad som komma skall.
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Villervalla: Vilken skillnad i vårt spel när vi inte håller i klubborna hårt utan spelar avslappnat. Ser bra ut
Tror inte det bara beror på att Dahlen är borta 😉
Där satt 2-0 Wedin igen yes 😍
Tror inte det bara beror på att Dahlen är borta 😉
Där satt 2-0 Wedin igen yes 😍
+ 4
« Föregående · 2838052 · Nästa »
