Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
« Föregående · 2838312 · Nästa » Till forumet
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
roger_sundsvall: Vi är framtunga när vi väl kommer ut ur egen zon!
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
{469}: Ja, Örebro känns inte som en bra lottning. Heller Leksand som sagt. Men då får vi inte vinna nu - om inte Malmö vänder och Rögle får 0p...
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Herminator: Kapanen 4-2! Tar sin egna retur
Denna match vinner vi. Men Malmö får vi hjälp?
Så synd vi slarvat bort många matcher på slutet
Denna match vinner vi. Men Malmö får vi hjälp?
Så synd vi slarvat bort många matcher på slutet
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Dubbeld: Da'n såt'en igen YEEEEEZZZZZZ Kaaaaaapannnen!!!!!😎😎🤣🤣🇫🇮🇫🇮🇫🇮
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Kevin O Shea: Men egentligen spelar det ju ingen roll. Vi måste ju slå alla lag. Viktigare att gå för tre poäng och ha möjlighet till vila före kvartsfinal. Det KAN gå….
+ 1
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
vonDöbeln: nu studsar det med lite, dags för Revansch på Plaste-öret.
+ 2
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Vinst för Örebro så möter vi Leksand? Fan vad kaos de är nu...😅
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Luläääää ledning igen.
Jävligt olyckligt att Malmö också ser ut att ha incitament att plocka målvakten vid likaläge för att säkra att man tar tillräckligt med poäng.
Jävligt olyckligt att Malmö också ser ut att ha incitament att plocka målvakten vid likaläge för att säkra att man tar tillräckligt med poäng.
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
På tal om larv deras lag ligger under med 4-2 då kör de kiss cam och jublar.
HELVETE!!!!!
HELVETE!!!!!
+ 1
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Ahpl: Dags för Svensson att dela ut lite schyssta bröstvärmare på dessa jävla hockeymördare.
+ 2
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
erathoo: Ja viktigt få vinna inför slutspel oavsett vilka vi möter. Och viktigt att vi fått igång 2 tunga pjäser Wedin och Kapanen med mål. Hållander kan bli bättre på torsdag spelar halvt sjuk idag men gjorde nyss 1 poäng. Plus Dahlen utvilad tillbaka
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Ahpl: Inte ens en interferenceutvisning hittar domaren på den situationen. Helt otroligt att det alltid ska bli skador mot det här plastlaget.
+ 2
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Nisse på Mon or: Så skönt att sopan Lowe åker ut. Ett riktigt riksäckel.
+ 2
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Malmö kommer behöva ta ut målvakten även om det står lika, förmodligen, då är det väl kört ändå.
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
bgs: Om öjebjo tar 2 poäng mot Luleå går dom upp på sjunde plats och Timrå har Leksand i Play-In..
4-4 nu...
4-4 nu...
+ 3
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Zäta75: Ehhhhh, var såg domaren den interferens på Wedda?
+ 3
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Vilken dröm med Väcksjö och Örebro i playin , bort med ett äckel-lag
+ 3
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Tomzec drar utom räckhåll nu. 4 poäng hittills. Men kul att Hållander bättrar på klubbrekordet iaf.
+ 4
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Kulltorp: Helt vanlig gruffsituation som löste sig efter någon sekund. Sanslöst billig utvisning
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Andersson: Nu är det Leksand igen, fan detta blir man gråhårig av
+ 9
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Rip Kirby: Nu tog Fröunda ledningen mot Leksand varpå leksingarna nu ligger åtta!!
+ 1
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Rip Kirby: betyder också att Malmö tar sig till slutspel med övertidsvinst
+ 1
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
bar mofftak: Nån som skrev att JJ va fladdrig han gör en mkt bra match tycker jag men de e ju jag de.....😎
« Föregående · 2838312 · Nästa »