Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
« Föregående · 2838413 · Nästa » Till forumet
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Ser ut som vi slipper Örebro nu iaf oavsett hur det går för Malmö
+ 2
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Woody Jokinen: Da'n såt'en igen YEEEEEZZZZZZ SKÄÄÄÄGGEET!!!!!!🇺🇿🇺🇿🤣😎
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Zäta75: nu känns det som om det antingen blir kvartsfinal el Leksand i åttondel va?
+ 2
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
roger_sundsvall: Förlängning i Game 7 i Matchen i Malmö 😱😱
Båda lagen måste vinna..
Båda lagen måste vinna..
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
bar mofftak: Förlöngning väntar i Malmö. Fy så spännande slår över vi vinner i Växjö
+ 1
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
roger_sundsvall: Det är ju för jävligt att vår kvartsfinal ska hänga på ett enda mål i Skåne! I förlängning.
+ 1
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
pingvin: Antingen Topp-6 eller Leksand i åttondel. Ändå okej!
+ 1
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
roger_sundsvall: ”Ja, det var klubban där mot skridskon”. Vafan ÄR det för utvisningar ikväll?!
+ 3
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
{469}: Rysare...
Vinner Malmö blir det Luleå i kvarten...
Vinner Malmö blir det Luleå i kvarten...
+ 1
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Lomond: Usch Luleå i kvartsfinal. Nästan skönare att möte Leksand i åttondelsfinal.
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Mustard Tiger: hahahahah jaaaajajaajajajajabababavaja!1!1!1!1!1!1!
+ 1
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Villervalla: Haha! Hur fan gick det här hem.
Kul att se att det ändå finns vilja i det här laget när det verkligen gällde.
Kul att se att det ändå finns vilja i det här laget när det verkligen gällde.
+ 8
« Föregående · 2838413 · Nästa »