1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

vikken straffskytt vi har i hallin


vikken straffskytt vi har i hallin
måste bara passa på att berömma per hallin!
vikken straffskytt han är...säkra straffar...
nya zäta?

Sv: vikken straffskytt vi har i hallin
tjobba: Ny "Za" ? Skulle då hellre sätta en slant på Nicklas Nordgren. Vilka passningar och intensitet. Han kämpade och krigade. Slår väldigt bra pass också som öppnar helt.
Fast Hallin är också kanon, men Norgrens passningar är nog vassare.
Har du varit till TV4a ännu ? Eller knyter du också bara handen i fickan och mummlar för dig själv ?

Länken+ Forum & Chatt > Sporten på tv4a

Sv: vikken straffskytt vi har i hallin
tjobba: Mycket fina straffar han sköt.Första straffen var en delikatess.Jag fattar att inte att dom kunde släppa fram Mackan som straffskytt, man visste ju att han skulle missa. Dessutom så är han inte lika snabb och finurlig som Hallin och Nordgren.
Annars så var domaren ingen hit precis.Jag fattar inte att domare med en sån klass får döma i elitserien.

« · 134211
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.