1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614778 inlägg · 6214 ämnen

Visst ska det vara hårda tag i ett slutspel men...


Visst ska det vara hårda tag i ett slutspel men...
Marcus Nilsson jävla tilltag på Kalle Koskinen är ju helt otroligt. Jag tycker det är kul med slutspel när både tempo och fysiken ökar i omfång men någonstans måste man ju dra en gräns.

Detta är så typiskt Djurgården och speciellt Marcus Nilsson, har man ingen teknik och är en sån otroligt överskattat spelare så måste man ju göra sig hörd på något vis.... Synd bara att Timrå måste möta dessa bottenskrap till lag och riskera att få men för livet.

Men vi får väl härda ut, och se framåt tills vi får möta riktiga lag som vet hur hockey skall spelas.. Det är då det blir riktigt roligt i slutspelet.

Forza Timrå !!!!

« · 516122
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.