våga vägra färjestad . haha
VVF
« Föregående · 607150 Till forumet
Sv: VVF
Det här var ett begåvat sätt att göra en poäng på. Sen kan alltid korkade Karlstadsbor och andra ta det bokstavligt. Röglingarna är roligast på nätet, det återupptäcker man när man går in och kollar på supportersidorna för första gången sedan typ 2001. Tyvärr är det nattstängt i namnlistan så jag får återkomma.
Sv: VVF
Herminator: Absolut, men de har missat så många faktafel så det blir ju bara löjeväckande. De insåg väl det och la ner efter ett dygn. De skulle samlat namn för en fortsatt öppen ES istället. Den skriver jag under på direkt, men att samla namn för att utesluta ett lag för att deras spelare säger att "kanske vore en stängd liga det bästa" känns bara pointless... ungefär som sidan som vill gräva bort skåne.
Men visst bara de fortsätter i samma anda nu som de börjat. Förra året vill Hallin stänga, innan dess har både Percy och Masken varit inne på samma linje och hela tiden har Glennert med andra varit emot. Jag hörde inte så många röster då mot de förespråkarna.
Men visst bara de fortsätter i samma anda nu som de börjat. Förra året vill Hallin stänga, innan dess har både Percy och Masken varit inne på samma linje och hela tiden har Glennert med andra varit emot. Jag hörde inte så många röster då mot de förespråkarna.
Länkar:
http://www.gravbortskane.tk/
http://www.gravbortskane.tk/
« Föregående · 607150