Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
« Föregående · 829376 · Nästa » Till forumet
Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
Strindlund: Såhär blev det. Som jag sa til dig så är den hemskt liten, men vi får väl se den som en liten aptitretare inför vad som säkert komma skall. (Nu förstorade jag ändå bilden en aning, men det lär säkert finnas bilder att tillgå med bättre skärpa/storlek inom kort)
Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
Strindlund: Du måste ställa in ett program till datorn som man får telefonen och en usb kabel sen är bara att köra bilder och musik mellan tel-dator
Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
Strindlund: Går det inte att skicka MMS:et till din egen mail, och på den vägen komma åt det?
Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
Fick precis ett mms från introt. Om jag nu visste hur det fungerar att överföra bilden till datorn..
Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
RocknRolf2: Kan dom bara hålla uppe farten så kan det gå men mora kommer att kriga bästa viljan avgör.
Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
RocknRolf2: Ja, W/Ö verkar vara med i matchen iaf. Men om man har tänkt sig vinna så kan man inte dra på sig så här många utvisningar. I PP känns Mora riktigt giftiga med Brendl/Huml-Kedjan. Backlund verkar ta de puckar han ska ta. Målet lät det som han inte hade en chans på. Vi får väl se om vi kan få utdelning på något fler av våra lägen i PP.
Kämpa W/Ö!
Kämpa W/Ö!
Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
nämen vad i helvete... Rönnmark har väl fattat att Moras chans är i pp
Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
RocknRolf2: Simons tyckte väl att det redan fanns för många svenska spelare i truppen.
Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
mikenomad: Ah, sådant är strålande!
Känns som att grundserieslutet till hälften går ut på att få en bra tabellposition, men att det är lika viktigt att toppa formen oavsett tabellposition nu när serien är så jämn. Timrå kan piska tabellettan eller få stryk mot tabellåttan med ganska små variationer i formen.
...därför är det lysande att Pärssinen och senast Jonte nätar!
Känns som att grundserieslutet till hälften går ut på att få en bra tabellposition, men att det är lika viktigt att toppa formen oavsett tabellposition nu när serien är så jämn. Timrå kan piska tabellettan eller få stryk mot tabellåttan med ganska små variationer i formen.
...därför är det lysande att Pärssinen och senast Jonte nätar!
Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
dr-nix: sorry Nylander var det.. (ass Hedström, Pärssinen)
Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
nähä... Nylander. Som inte fick förlängt i Mora. Starkt Janne Simons
Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
RocknRolf2: Det blir säkert inte alldeles enkelt, nej. Målen har ju dessutom inte precis duggat tätt från Timråhåll den senaste tiden. Låt oss hoppas att förstafemman kan vara det som gör skillnaden, trots att den inte är helt idealiskt ihopsatt. Warg hade nog kunnat uträtta en del från sin centerposition, men Nyllet är väl å andra sidan kanske inte lika bevakad.
0-1, fan!
0-1, fan!
Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
Och på annat håll har Kapanen redan fått kapitulera efter cirkus 6 minuter
Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
RocknRolf2: Ja, eller om Brendl lyckas ställa sig i skottläge eller inte.
Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
Dagens match kommer väl att handla om Timrå får hål på Pitkämäki
Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
Jag hoppas att digitalkameror och annat som kan tänkas fånga det vi får se i tröjväg på isen idag används helt ohämmat.
Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
jag han inte tänka på matchtipset lämna in det 14:59 ha ha (:
Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
RocknRolf2: Oj, en riktigt pampig version av nationalsången idag. Tack Kjell Lönnå för den.
Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
Kan inte ens Kjell Lönnå nationalsången, guuuuud va pinsamt :P
Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
Jag är rätt övertygad om att vi är klara för slutspel i vilket fall, men topp 4 vore ju kalas.
Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
Dream Team: Tråkigt att vi tappade Warg. Jag mös när jag såg förstalinen med honom som center. Den hade varit giftig. Nu hade jag nog ändock föredragit Regin mellan Pärssinen och Hedström. Men men, Nylander har övertygat tidigare. Bara att hoppas att han återigen gör det som center!
Forza nu Timrå!!!
Forza nu Timrå!!!
Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
Knylan: Vad är det för fel på warg? inget allvarligt hoppas jag.
Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
Knylan: Ingen Warg och ingen Strålman. Strålmans frånvaro var väntad. Wargs var mindre väntad och tråkig. Viktigt dock att Regin är tillbaka. Nyllet kliver in som center mellan Jonte och Pärssinen.
W/Ö mönstrar idag följande manskap:
W/Ö mönstrar idag följande manskap:
| W/Ö | |||||||||||
| 31. BACKLUND, Johan | |||||||||||
| Goalkeepers | 35. ASPLUND, Johan | ||||||||||
| 1st Line | 21. NISKANEN, Mika | 9. KOSKINEN, Kalle | |||||||||
| 27. PÄRSSINEN, Timo | 11. NYLANDER, Peter | 71. HEDSTRÖM, Jonathan | |||||||||
| 2nd Line | 36. STYF, Pär | 30. KOKKO, Petri | |||||||||
| 14. LAINE, Mikko | 13. REGIN, Peter | 10. SUNDH, Oscar | |||||||||
| 3rd Line | 8. LINDSTRÖM, Sanny | 7. SVEDBERG, Johan | |||||||||
| 16. HALLIN, Per | 12. CARLSSON, Robert | 24. NILSSON, Magnus | |||||||||
| 4th Line | 2. MOE, Erik | 26. WENNERBERG, Mattias | |||||||||
| 18. RYNO, Johan | 17. ANDERSSON, Johan | 19. SVENSSON, Björn | |||||||||
« Föregående · 829376 · Nästa »