Farbror Hasse: Ja att spela i en femma med Brett Hull, Derek King, Nicklas Lidström och Dimitri Bykov är inte fy skam...
Z tuffar vidare
124077 · Nästa » Till forumet
Z tuffar vidare
Detroit slog Dallas inatt med 8-2 och Z spelade i en formation med Brett Hull och King. 1 mål och 2 assist blev resultatet. Z fick spela i powerplay och det var också då han gjorde sitt mål assisterad av Fedorov och Shanahan. Z har redan prövats i box play.Att han nu också får spela pp med Shanahan och Fedorov indikerar ytterligare att han redan är tänkt som nyckelspelare i Red Wings. Kul.