1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614794 inlägg · 6214 ämnen

Z tuffar vidare


Z tuffar vidare
Detroit slog Dallas inatt med 8-2 och Z spelade i en formation med Brett Hull och King. 1 mål och 2 assist blev resultatet. Z fick spela i powerplay och det var också då han gjorde sitt mål assisterad av Fedorov och Shanahan. Z har redan prövats i box play.Att han nu också får spela pp med Shanahan och Fedorov indikerar ytterligare att han redan är tänkt som nyckelspelare i Red Wings. Kul.

Sv: Z tuffar vidare
Farbror Hasse: Länk?

Sv: Z tuffar vidare
Swordster: Här kommer en variant.

Sv: Z tuffar vidare
Farbror Hasse: Ja att spela i en femma med Brett Hull, Derek King, Nicklas Lidström och Dimitri Bykov är inte fy skam...

« · 124064
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.