Jag är ju väldigt partisk i denna fråga som röd-vit in i själen men som Z spelat i Tre Kronor under säsongen och dominerat under SHG och visat vilken gudomlig hockey spelare han är med sina pass mm, och att vid i stort sett varje byte skapa farligheter, tycker jag att han utklassar Foppas matcher i blå-gult. Foppa kan blixtra till enstaka gånger men med Z händer det nåt vid varje byte i princip. Vid varje VM Foppa och nån annan storstjärna dykt upp så har man blivit besviken, men det blir man aldrig när kung Z hoppar in på isen. Partisk i målet som sagt, visst! men så j-la fel har jag väl inte???
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Vid varje VM Foppa och nån annan storstjärna dykt upp så har man blivit besviken, men det blir man aldrig när kung Z hoppar in på isen.
Partisk i målet som sagt, visst! men så j-la fel har jag väl inte???
TIK dagonatt