3 st nya friska points
« Föregående · 168464 Till forumet
Sv: 3 st nya friska points
The Sittingbull:
Tomten är från Mora, JA ;)
Men de har väl knappast med vårat hockeylag att göra!?
"kvällens totala förnedring" ? Jaha... vi får väl se hur det blir med den saken! =)
Tomten är från Mora, JA ;)
Men de har väl knappast med vårat hockeylag att göra!?
"kvällens totala förnedring" ? Jaha... vi får väl se hur det blir med den saken! =)
Länkar:
http://www.reddragons.nu
http://www.reddragons.nu
« Föregående · 168464
Förresten har dom tid med hockey nu så här när det lackar mot Jul, trodde dom satt å snidde på leksaker åt småbarnen.
För dom är väl ändå riktiga tomtar,,,hahaha.