BUSSRESA TILL OSKARSHAMN!
126235 · Nästa » Till forumet
BUSSRESA TILL OSKARSHAMN!
Kom igen nu alla TAIFARE och anmäl er till resan till Oskarshamn på fredag!!
nåja, vore kul om de blev full buss iaf... ;)
FORZA!