Sv: BUSSRESA TILL OSKARSHAMN!
jag anmäler mig imorn...o de ska f-n ni med göra. ska bli en 1000 mannainvasion i oskarshamn juh!
nåja, vore kul om de blev full buss iaf... ;)
FORZA!