Lindersson: Tackar.
Daniel Carlsson
93374 · Nästa » Till forumet
Sv: Daniel Carlsson
Defcon: Det var intressant! Ola är alltså tjänstledig...
Jakob Karlsson? Var ska han spela? Har inte hört ett ljud om honom på evigheter? Är det positivt månne? Eller bara ett tecken på att jag sovit de senaste veckorna?
Jakob Karlsson? Var ska han spela? Har inte hört ett ljud om honom på evigheter? Är det positivt månne? Eller bara ett tecken på att jag sovit de senaste veckorna?
Sv: Daniel Carlsson
hepp: Ola T är tydligen tjänstledig från sin post på stiga... Detta är mkt hög post på utvecklings avdelningen...så frågan är ju nästa år när hans kontrakt går ut, är: Bra jobb på Stiga eller halvdann back i Hv71....Tror och hoppas på att han väljer Stiga och där med spel i TAIF...
Sv: Daniel Carlsson
Patrik M: Vi ska oxå hålla koll på OT. Han spelar väl sista året på sitt 3-årskontrakt med hv. Bor han fortfarande i Tranås?
Daniel Carlsson
Satt och kika på hur det gick för Daniel Carlsson i Frankrike där han gjorde sin andra säsong förra säsongen. 20 poäng på 36 matcher är ju rätt bra för en back och om han spelar där en säsong till får han väl gå gratis till sverige igen om jag inte minns fel, en spelare att hålla ögona öppna efter kommande säsong tycker jag. Härlig backtyp..