Sv: Daniel Carlsson
Defcon: Det var intressant! Ola är alltså tjänstledig...

Jakob Karlsson? Var ska han spela? Har inte hört ett ljud om honom på evigheter? Är det positivt månne? Eller bara ett tecken på att jag sovit de senaste veckorna?