Dystert spel
60567 · Nästa » Till forumet
Sv: Dystert spel
Hello! Suck. Är det enda jag säger, ni andra har redan beskrivit en massa problem. Och Liket är jag RIKTIGT besviken på. Han kan ju avsevärt bättre. Bänken i LHC nästa?? Ny tränare? Klart? Men har inte Hasse 3-årkontrakt? Inormation, för böveln!!!!! Skönt att vi är klara dock, som också kommenterades nedan.
Dystert spel
Tjenis!!!!
Ville bara skriva att klacken höll igång mycket bra trotts det usla spelet, det är det inte många andra som skulle gjort. All heder åt er!!!!!!
Tror fortfarande på PA plats trotts gårdagens spel, Hoppas TAIF har gjort sina dåliga matcher nu och lyfter sig igen.
Ville bara skriva att klacken höll igång mycket bra trotts det usla spelet, det är det inte många andra som skulle gjort. All heder åt er!!!!!!
Tror fortfarande på PA plats trotts gårdagens spel, Hoppas TAIF har gjort sina dåliga matcher nu och lyfter sig igen.
Läs Ljungkans kröninka på tranashockey.com