Sv: Dystert spel
Hörde ett svagt rykte idag om att Taif nästa år ska köra med ett så kallat 2 tränarsystem, typ LHC Bendelin/Weiderstål. Vet inte hur mycket sanning det ligger i ryktet men det kan ju vara värt att se framåt en dag som denna!

Läs Ljungkans kröninka på tranashockey.com