Hoppet lever..
62817 · Nästa » Till forumet
Hoppet lever..
En mycket trevlig match idag, rolig hockey. Dessutom bra spel av TAIF igen äntligen. Finns ett litet hopp till playoff men då ska det till mycket.
Tack för en trevlig säsong, hockeyvänner! Mot nya höjder nästa säsong...
Tack för en trevlig säsong, hockeyvänner! Mot nya höjder nästa säsong...
Bra match iallafall! Sätter mina plus på Holmis, Medin, Svesse, Brodnik & Liket!
Överbetyg åt Nord som gjorde en stark insats som ytterforward, slog några riktigt fina passningar! Dessutom återigen överbetyg åt Taifs mest underskattade spelare Joakim Leijon! Vad killen har utvecklats denna säsong, var lysande igår! Leder dessutom interna poängligan i fort. serien ihop med Jonas Holmström! Måste väl nämna Manne oxå vad vore Taif utan honom?
Forza Leijon!