Hoppet lever..
En mycket trevlig match idag, rolig hockey. Dessutom bra spel av TAIF igen äntligen. Finns ett litet hopp till playoff men då ska det till mycket.

Tack för en trevlig säsong, hockeyvänner! Mot nya höjder nästa säsong...