Ljunkan
75629 · Nästa » Till forumet
Sv: Ljunkan
Det var väl väntat att han skulle gå till Örebro, tyckte att han antydde det på vårat möte häromsistens! Det är bara att önska honom lycka till där, men hur kul kan det bli Örebros plåtlåda till ishall?
Tycker att det är dåligt med påskrifter, det skulle väl ha tillkommit några under veckan?
Att ha Manne/Hennerberg som målvaktspar i vinter vore ju guld. Bara att får behålla Manne skulle vara en fruktansvärd bonus, han är den viktigaste kuggen i lagbygget.
Tycker att det är dåligt med påskrifter, det skulle väl ha tillkommit några under veckan?
Att ha Manne/Hennerberg som målvaktspar i vinter vore ju guld. Bara att får behålla Manne skulle vara en fruktansvärd bonus, han är den viktigaste kuggen i lagbygget.
de va förra säsongen de....vänta bara till nästa säsong...*haha*
och..ja kommer ihåg.. när hc spöa skiten ut tranås...på borta plan! 2-7 *ujujuj* de var goda tider de...