Sv: Ljunkan
Patrik M:


de va förra säsongen de....vänta bara till nästa säsong...*haha*
och..ja kommer ihåg.. när hc spöa skiten ut tranås...på borta plan! 2-7 *ujujuj* de var goda tider de...