Lönn
89184 · Nästa » Till forumet
Sv: Lönn
Det är det enda jag har hört att det skulle vara han
men det finns ju inte så mykket annat att välja mellan
dom som det finns att välja på är väl Thor Dresler, Ulf Mårtensson o henri Jukkola om jag inte misstar mig, om jag gör det så kommer väl Merxx in o härjar på mig meddetsamma då han förmodligen har stenkoll på vilka som spelar på vilken position=)
nej nu får det va nog för idag
hej på er
men det finns ju inte så mykket annat att välja mellan
dom som det finns att välja på är väl Thor Dresler, Ulf Mårtensson o henri Jukkola om jag inte misstar mig, om jag gör det så kommer väl Merxx in o härjar på mig meddetsamma då han förmodligen har stenkoll på vilka som spelar på vilken position=)
nej nu får det va nog för idag
hej på er
Han säger att hockeyn inte är det viktigaste längre, han kan tänka sig att spela i en lägre division om det löser sig med jobb eller utbildning, vilket det också ser ut att göra!
www.nt.se