Sv: Lönn
Kanske är dags att jobba hårdare på Lönn, läste precis en intervju han gjort i Norrköpingstidningen.
Han säger att hockeyn inte är det viktigaste längre, han kan tänka sig att spela i en lägre division om det löser sig med jobb eller utbildning, vilket det också ser ut att göra!

www.nt.se